Megnyílt a Pepco

Már régóta irigykedek azokra, akiknél van Pepco üzlet.
Nemrégiben hallottam, hogy közelünkben is nyitni fog.
Nagyon megörültem, főként miután megkaptuk a szórólapot is.
Mai nap nyitott, pont dolgom akadt a közelében, egyúttal be is néztem.
(mert miért ne tettem volna?)
Mivel tudom jó néhány olvasóm készül menni, így gondoltam írok róla pár szót.

Az üzlet valóban hasonló, mint a KIK. 
A Termékek is ugyan azok, megtalálható a gyerek, férfi, női-ruhák, cipők, ékszerek, játékok, háztartási eszközök, lakberendezési tárgyak és papíráru.
Először rögtön a gyerekruhába botlottam, anyukák vigyázat! Már az ajtóban lecövekeltek.
Vettem Norinának egy pólót 720.- Ft-ért, hozzá ezen az áron egy leggingst.
A kicsi kapott egy pólót 590.- Ft-ért és egy fürdőrucit ami szintén 720.- Ft volt, nem hagyhattam ott!
Női ruhákat át sem néztem, csak megakadt egy pólón a szemem, most odavagyok a levél mintákért, lekaptam a méretembe és hoztam is.
Bár csodálatos lakberendezési tárgyak vannak, tényleg az egészet fel tudtam volna vásárolni, most csak egy képkeretet vettem, amely 360.- Ft volt.
Hatalmas sor állt a kasszánál és várakozás közben még találtam egy szilikon edényfogót, tegnap karamella főzés közben óriási szükségem lett volna rá....ujjam bánta, meg a megégett muffinos edényfogóm.
Végül a kisebbik lányom nagy türelmetlenségében elkezdte pakolni a csomagolópapírokat és olyan szerencsés volt a keze, hogy egy Jégvarázsosat fogott meg, ezt is megvettem 210.- Ft volt.
Pont ilyet kerestem, nálunk sehol sem lehet kapni.


Összességben nagyon szép s stílusos termékeik vannak, igen olcsó áron.
Minősége kiderül mosás-hordás után, első fogásra nem olyan rossz.

Vásároltatok?
Vélemény?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése