Fotózás Cecil photographynál

Már múlnak a fotózással való emlékek, élmények, de amíg friss beszámolok.
Nagyon készültem rá, napokkal azelőtt elkészítettem a baldachint, előtte nap a dobozt melyet a kisbaba nemének bejelentéséhez szántunk.
Eredetileg héliumos lufit szerettünk volna, de lakhelyünkön vasárnap zárva a bolt. Így hát átmentünk másik városba a centerbe, ahol kiderült elfogyott a hélium...már majdnem sírtam csalódottságtól, főként bennem dolgozó hormonoktól :)
Komolyan mi jöhet még? Annyira rég készültem erre, megálmodtam a fejembe hogy fog kinézni és erre tessék az egyik kulcsfontosságú kelléket nem tudjuk beszerezni.
Hazafele kitaláltam, valaki majd a dobozba ül és dobálja ki, aztán jött az ötlet, mi lenne ha feldobálnánk a dobozból! És így is történt! szuperül sikerült. 

Drága kislányunkról is készültek fotók. Nem is egy. Talán választani sem tudok melyek a legjobbak. Az már biztos, hogy a strandos fotósorozata a legcsodásabb. Cecil annyira jól elkapta azokat a pillanatokat, mikor játszik, csajosodik. Becsülöm benne azt a tudást, ami szerintem teljes mértékben vele született és nem tanulható, hogy meglátja egy egy jelenetben a csodát, a szépséget!
Egyik legkedvesebb képem a nagy kalapos. Ez a kalap 3msp volt a fején és el is dobta. 
 Imádom e fotókat. Annyira Ő, annyira Norina.

 ez a kicsi lábikós kép az egyik kedvencem ....
Másik helyszínt sajnos nem élvezte már így. Le a kalappal Cecil előtt, hogy ennyi türelme van. Én azt hittem egy kép sem fog jól sikerülni, mert kb. fél másodperceket töltött a baldachin alatt. De sikerültek. Ugyan csak csodásak!
Sajnos kedve eléggé ingatag volt és orra is folyt, ettől csak 1 órát aludt. :(


Csodás fotózáson vagyunk túl. Imádom Cecil munkáit!
Gyerek fotózásba profi! Ezt egy olyan anyuka mondja, akinek a kislánya nem akart megülni fél percre sem és nézzétek milyen csodás képek lettek!
Alig várom, hogy legkisebbünket is lefotózza!

Cecil elérhetőségei:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése