Virágdoboz készítése otthon

Ki ne szeretne kapni Roseboxot? 
Tegye fel a kezét, aki nem!
Én nagyon, de kedves férjem vagy nem olyan kreatív, vagy nem annyira buzgó, hogy keressen kis városunkba üzletet ahol lehet kapni.
Nagyon foglalkoztatott a gondolat, hogy hogyan készül, így
nagyon örültem, amikor rengeteg pinterestes fotót találtam róla.
El is kezdtem keresni lázasan dobozt hozzá és ki is gondoltam, 
hogy ha már én nem,
 a szüleink kapnak tőlünk anyák napjára.
Kik-ben mindig található szép vastag díszdoboz, ott is néztem meg először, persze hogy most nem volt semmi szép, amit használhattam volna. 
Kreatív hobbi boltba sem volt sima doboz kellő méretben.
Aztán nagy bevásárlás közben, ahogy a kávéknál álltam akadt meg a szemem a Dolce gusto kapszulás dobozon.
Jött az az érzés hogy 
"oké, akkor most találtam fel a spanyol viaszt".
Rohantam is a csomagolópapírokhoz és vettem matt sárgába.
Így este nekikezdtem a virág dobozomhoz, 
azért nem rose box lett, mert a rózsát valami horribilis összegért árulják....
1800 Ft-ért vásároltam vegyes virágcsokrot, és a szomszéd kertjéből (itt is köszönöm megint) kaptam labdarózsát.

Mi is kell hozzá?
- virág
- doboz, mi esetünkben dolce gusto
- zacskó
- oázis
- csomagolópapír
- virágok
- ragasztópisztoly
- szalag



Először is levágtam a dobozt, az oázis magasságát vettem figyelembe és rászámoltam még körülbelül egy centimétert.
Miután ezzel megvoltam a csomagolópapírral bevontam, ezután beletettem az aljába a zacskót.
Közben beáztattam az oázist, tíz percet ír.
Miután kellően átázott oázisunk beletettem a kibélelt dobozba és beleszurkáltam a virágokat ízlésesen.
Végül szalagot kötöttem rá.

Imádták a mamák!

Persze a nagylányom is a virágokat.
Olyan csodálatos lett a kép, hogy muszáj megosztanom.




Remélem hogy tetszett a bejegyzés.
Készítettetek már?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése