A WC tartály szörny DIY

 Eléggé elvetemült vagyok, főként ha valami megtetszik nagyon.
Megláttam Pinterest a képet és tudtam, ilyet kell csináljak :) Azon nyomban szóltam is férjemnek hozzon be öntapadós maradék tapétájából. Neki mindig van ilyen :) szerencse volt is.
Aztán nézett nagyot, mikor én beköltöztem vele a fürdőbe és elkezdtem rajzolni, szabni, ragasztani.
Aki eddig látta jót nevetett rajta és nagyon tetszik mindenkinek :)
Komolyan ez a kis szörny aki épp készül kimászni a WC tartályból meg tud nevettetni :)




Más nem kell hozzá, csak fekete tapéta, lemértem a WC ülőke nagyságát, majd megrajzoltam a szörnyet és felragasztottam. 3 perc volt...

És íme a mi szörnyünk :)

4 megjegyzés:

  1. Robi is készített ilyet nemrég :) nagyon szereti mindenki :D

    VálaszTörlés
  2. Ez nagyon jó..de most akarjuk Mírát rászoktatni a wc-re, nem biztos hogy ez tetszene neki ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Gondoltam hogy Norit meg hátha ráveszi...de nem :(

      Törlés