Ingyenes várandós csomagok

Egy újabb babavárással kapcsolatos dolgot szeretnék nektek megmutatni.
Nem gondolná az ember, hogy ez mennyit változik 1-2 éven belül. Pedig igen is sokat!
Emlékszem első várandósságom idején alig vártam, hogy kiváltsam, elméletileg 8. hónaptól lehet ha jól emlékszem. Izgatottan bontottam ki a láthatatlan felicitas csomagot és örültem minden apró kis dolognak, ami benne volt.
Születésekkor is kaptam 2 nagy pakkot, majd később is a Rossmann-ba válthattam be kuponokat x havonta. Nem beszélve a DM kuponokról, melyet miután megszületett az anyakönyvi kivonattal jelentkeztem a programba és kaptunk kuponfüzetet. És utána fél évente. Igaz akkor nem volt semmi kis ajándék, de pl. C&A 50% kupon volt, aminek nagyon örültem meg jó pár dolog 1Ft.-ért.
Azóta eltelt 2 év és pl. nagy nagy bánatomra a Rossmannba megszűnt a babacsomag. DM-be teljesen megváltozott. Igaz részben jóra, mert most már a baba születése előtt lehet 2 hónappal jelentkezni rá és kismama már akkor kap kuponokat, melyeket fel tud használni a születéséhez való nagy bevásárláshoz.
Felicitas csomag is jócskán megváltozott. Még több szórólap lett benne és Avent poharat se kaptunk már vele :( viszont 2 cumika volt hozzá :)

íme nekem ezek voltak benne:
 Igyekszem majd megmutatni azt a csomagot is, melyet majd szüléskor adnak várhatóan :)

A DM programba az oldalukon lehet jelentkezni ha van active beauty kártyád.
A felicitas csomaghoz a kupont pedig védőnéni adja a kezdő pakkal. Ami egy várandós könyv és újság. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése