Céllövölde készítése rácsos kiságyból - Kerti játék DIY

Szintén azon a bizonyos gyereknapon találkoztunk először hasonló játékkal, nagyon megtetszett a nagylánynak, nem is volt kérdéses, hogy elkészítsük neki. Persze kisebb nagyobb változtatásokkal készült el és férjem leleményességének köszönhetően egy régi kiságyat is felhasznált...így egy lommal kevesebb :) bár másik fele még megvan már tudjuk mi fog készülni belőle!

Amire szükség lesz:
*kiságy hosszabbik és rövidebbik oldala(1-1)
*műanyag vagy osb lap
*csavarok, szerszámok
*akrilfesték
*kosár

Inkább képpel szemléltetem, mint sem magyarázattal( mert úgy sem tudnám szerintem jól leírni) hogy kell összerakni a vázat:
Férjem műanyag lapot rögzített rá, de faroslemez és osb lap is jó lehet. Körfűrésszel vágta ki a lyukakat, ott kiszedte a kiságy rácsait :)
Miután kész lett én festettem ki. napokig tanakodtam milyen legyen, végül festés közben jött meg az ihlet.
Tó a békával adott volt, mert hogy most az a kedvenc, majd a kosár adta az ötletet a légballonnak...akkor már jól jöhet a nap és a felhő is.
Nagy öröm volt a játék és azóta is imádja!





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése