Őszi Baglyos ajtódísz

Pinterest nézegettem milyen ajtódíszt/koszorút kéne készíteni idénre, bár volt a tavalyi, de szerettem volna frisset.
Találtam is egy különlegest, ami egy fa lapon volt rajta a bagolykák: http://media-cache-ec0.pinimg.com/736x/4d/be/c9/4dbec9eb366f69d72cfbb97e012b6390.jpg
El is képzeltem, hogy elkészítem, majd egyik nap mikor sétáltunk haza a játszótérről a nagylányom bőszen botokat gyűjtve megtaláltuk egy szép méretes faágat. Fel is vettem, magammal is hoztam, várta a sorsát :)
Sokáig gondolkoztam, hogy tudnék rá baglyokat készíteni, gondoltam filcből, dekor gumiból, de azok mind olyan műk lettek volna a természetes fához.
Akkor jutott eszembe, hogy dióból kéne, gyors rá is kerestem, hogyan is valósítsam meg...
Ők készültek el...anya*apa*nagylány*kislány
Hozzávalók:
Csodás faleveleket egy helyi legszuperebb kreatív hobby boltban vettem. Sajna nekem nincsenek ilyen minta vágóim, de 10ft/db volt, megérte.
A K betű pedig a családi nevünket szimbolizálja :)


Imádom!
Nagylányomnak leltem színbe hozzá illő kis masnit a fejére, kicsinek is keresem a tökéletest, még nem leltem meg....biztosan meglesz ;)

Ti is készítetek hasonlót mutassátok meg!
https://www.facebook.com/KeszultSzeretettel?ref=hl




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése