Pixibag 2016 nyár

Újfent más téma, nem kreatív, de nőknek való.
Miután megosztottam a hozzám megérkezett csomagot, sokan kérdeztétek mi van benne, megéri-e és még is mi ez?
Úgy gondoltam megosztom és várható még a blogon csajos bejegyzések.

Mi is a Pixibag/ Pixibox?
http://www.pixibox.hu/ itt tudtok róla olvasni, hogy pontosan mi is ez.
Azért írok róla pár szót.
Megadott időpontba lehet regisztrálni a dobozra (nem sorsolják, mint dm, hanem az első x ezer jelentkező kapja), melyben általában 4-5 telje értékű termék és 1-2 darab minta van benne.
Nagy része meglepetés, de általában a márkákat sejtetik a vevővel.

Időt is megadják mikor érkezik a várva várt meglepetés csomag.
Én ezért is vásároltam meg, ha már sosem kapok meglepiket, akkor veszek magamnak.

Rettentően vártam a csomagot. Nagyon rég szerettem volna, mindig jelentkezek  DM meglepetés dobozra is, de sosem nyerek.
Meg volt adva, hogy Eucerin, Signal, Nivea, Vöslauer és Nyx termékek lesznek benne, plusz valamilyen strand kiegészítő. Már magában a Nyx és Eucerin felkeltette érdeklődésem, de kiváltképp, hogy ez egy Pixibag és mindez egy strandtáskába küldik, külön örültem.
Nagyon vártam, hogy kionthassam, oda is égettem az ebédet.
Nem csalódtam, ha belegondolunk mindez postával 4290.- Ft volt bőven megérte.
- Signal White Now legújabb fogkrém, mely azonnali fogfehérítős. Brutálisan kék és csillogó, a hamvasító samponhoz hasonlítanám. Elsőre nem vettem észre, hogy fehérebb lenne a fogam, minden esetre egynek elmegy, bár minden kék (akár hamvasító hajmosás után) /ára: 940.- Ft/
- Eucerin színtelen napozó spray aknés bőrre is, 50 faktoros védelemmel.
Nagyon örültem neki, magamnak nem vettem, csak a lányoknak még naptejet és épp terveztem. Sajnos nem volt azóta meleg....hogy teszteljem.
/ára:5492.- Ft/
- Nivea intimo tölőkendő /ára: 508.- Ft/
- Vöslauer zöld teás víz volt benne
- NYX szemhéjpúder, csodás kedvenc színembe kaptam, nagyon pigmentált /ára: 2300.-Ft/
- Rosettibizsu strandkendő is volt benne, bár körmöm egyből beleakadt és lett rajta kisebb lyuk, de nagyon cuki és nári / ára:1200.- Ft körül/
- végül, la roche micellás víz, amit pont ki szerettem volna próbálni

Teljesen meg vagyok vele elégedve és végre meg tudtak lepni, vagyis magam lepni.
 Ha a termékek értékét összeadjuk, sokkal, de sokkal többe kerülnek és nem feleslegesek, mert mind használjuk.








ui. új dm boxon sem nyertem :(


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése