Horgolt nyaklánc fogzásra

Hol van az még? Jogosan tehetitek fel a kérdést...habár még  a nagylánynál is tart, mert most tartunk épp 18
fogacskánál, nem lehet elég hamar felkészülni a kicsinél sem a fogzásra.
Vagyok olyan elvetemült, ha meglátok valami szupert, amit tudom kelleni fog, akkor SOS-be megvalósítom.
Hát így is történt most, minap horgolási mintákat keresgéltem, amikor rátaláltam a fogzást elősegítő nyakláncra. Igazán megszenvedtük első szülöttünkkel a fogzást(most is) mindent próbáltam, ilyet nem. Akkor nem is láttam. Pedig biztosan kipróbáltam volna. Főként ha fillérekből megcsinálható! Nem kell hozzá más csak egy kis horgolási tudomány.
2 nagy fa golyó 80Ft/db
3 kicsi 40Ft/db
Fonal pedig volt itthon, ez nem bolyhos, kifejezetten horgoló fonál.
Tulajdon képen minden meg is van! Ha nem tűnik el egy golyó akkor egy du. alatt megvan a gyerek ellátásával együtt :)
Így készítettem el:
http://undergroundhooker.blogspot.hu/2012/12/teethingnursing-necklace.html

Utána is olvastam miért is jó ez a nyaklánc!

Hát ezért:
  • ellentétben a többi ékszerünkkel - ezt nem tudja a babánk, kisgyermekünk széttépni!
  • pelenkázásnál, öltöztetésnél, dugóban álló buszon elvarázsohatjuk vele a babánkat, hogy ezzel könnyítsünk a helyzeten.
  • nagy segítség, ha a szopizásnál eltévedt babakéz a másik mellünket keresi: a nyakláncot kiválóan lehet fogdosni, macerálni...
  • ha kislányunk vagy éppen kisfiunk elkéri, bátran odaadhatjuk (felügyelet mellett): nem tud kárt tenni benne.
  • forrás: http://www.hordozo.hu/webshop/kiegeszitok/baba-mama-nyaklanc-horgolt-gyongyokkel-szivarvanyos
Nyaklánc helyileg tisztítható a sok nyáltól:)

És íme ilyen lesz majd egyszer az én kis leendő fogasomnak.


Aki tud egy minit is horgolni, bátran kezdjen neki, nem nehéz és jó móka. Meg csinos is :)
Lehet hogy jó döntés volt most megcsinálni, ki tudja hogy pár hónap múlva a két lánykától hogy menne a nyugodt horgolás:)

Még kinéztem pár dolgot, pl. fa karikát is lehet bevonni a játékba, vagy karkötőt készíteni, biztosan fogok, csak venni kell golyókat :)

1 megjegyzés: