Muffinos horgolt körforgó kiságyba - mintával

Lesz kislányunknak gurulós mózeskosara és kiságya is. Előbbit azért vettünk, mert szeretnék a nappaliba is
egy fekvő alkalmatosságot neki. Főként hogy gurul is szuper, mert így bárhova magammal húzhatom és reményeim szerint Nori sem fogja kiborítani belőle.
Sima egyszerű, de annál csodálatosabb hófehér az egész. Már mikor megvettük tudtam, hogy valamit fogok rá készíteni, ami kicsit színesebb, hogy tudjon nézelődni is, kis látását fejleszteni.
Minden héten találtam valami szebbet, jobbat. Aztán a múlthéten, mikor horgolási mintákat nézegettem találtam egy muffinos körforgót. Azonnal szerelem első látásra. Igaz, hogy nem akartam nagyon muffinos dolgot a kicsinek, de ezt úgy éreztem, meg kell csináljam!
Kerestem is rá mintát és leltem egy szupert. Mininek írja, de nem ilyen mini lett, mint a képen. Olyan 4-5cm széles és magasak.
Leírás ITT
Videót is találhattok, így még könnyebb az elkészítése. És nagyon gyors is. De bármiféle kérdésetek van vele szívesen válaszolok :)
Tegnap végre fel is tettem és le is fotóztam.
Öröm boldogság! Újabb pipa az általam elkészített kelengyék között! Főként, hogy pont ma töltjük a 30. hetet legkisebbünkkel!




2 megjegyzés: