Őszi öv készítése

Itt van az ősz sos érkezett és ekkor jön rá az ember, hogy te jó ég nincs mit felvennem....valahogy minden évben így járok. Minden szezon végén leselejtezem a ruhatáramat, elpakolom az előző évszak ruháit, előveszem a következőt és jövök rá nincs mit felvennem. Idén lenne, mert hogy már tavaly is hódítottak ősszel a meleg föld színek, csak épp most pocakos vagyok és hát nem minden jön rám, vagy rám jön és kint a köldököm.
Mivel imádok turkálni, így augusztus végén pár sima lapdarabot beszereztem, amikből nincs kint a hasam. Nálam elengedhetetlen a fekete hosszú ujjú és hozzá kardigán. Szerencsém volt pont találtam narancs és kék színben, mely most idén hódít. Ám de a sima fekete felsőket szeretem derekamon egy övvel feldobni, csak most az nem ér be :) így gondoltam készítek valamit.
Pillanatok alatt kész és nagyon mutatós öv lett.
Ha összeszámolom a költségeket 3 színből készült, ami azt jelenti hogy 3 x 160Ft az anyag hozzá(A4es filc lap) de ebből csak egy olyan 4-5cm csík kell, így hát marad bőven belőle másra is. És 120Ft volt a 1,5 m szalag hozzá.
Én őszi meleg színeket választottam egy sötétbarna selyem szalaggal, amit majd hátul kötök meg.
Virágok ÍGY készültek. Egy filc csíkra ragasztottam először a virágokat, hogy legyen tartása, majd arra a szalagot és kész is!



Nagyon feldobja az egyszerű felsőt és nem csak pocakosan ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése