Helló Ősz!

Hát igen! Pár napja már igen igen tombol az Ősz és most ez az idei egy nagyon különleges, csodás lesz az életünkbe, hisz 4 tagúra fog bővülni kis családunk.
Izgatottan várjuk már mindannyian, de még szerintem egyikőnk sem fogta fel. Őszi időjárás miatt, sajnos vannak nehezebb és könnyebb napjaink, így hát nem úgy haladok a dolgommal, ahogyan én azt szeretném, megszoktam.
Mindig valami kicsit és mindig inkább a pihenés. Tegnap délután elő akartam szedni az őzi dekorációt de eleredt az eső így nem volt kedvem kimenni a tárolómba a díszekért, ma szabadnapos délelőttöm van és hát inkább lustasággal töltöm élvezem a csendet. Hiszen díszíteni a nagylánnyal is tudunk, sőt neki szerintem egy írtó jó program!
Őszi dekoráció mellett készülök kicsi lányunk érkezésére. Habár szegénykém érkezését, eddig 2 dolog jelzi csak a hatalma pocakom és egy Léna név az hálószoba ajtón. Holott már szinte minden megvan neki, csak meg kell álmodni, berendezni, felfúrni, lemosni, kimosni.
Most kezdődik az izgalmasabb időszak, kiírt időpontig, már kevesebb van, mint 9 hét és belegondolva nagyon, de nagyon gyorsan elreppent!
Mintha tegnap lett volna az hogy megtudtuk Ő érkezik, még olyan frissnek érzem azt, hogy tudjuk, hogy Ő Léna és hetek kérdése, de karomba foghatom, megpuszilgathatom.
Szeretném, ha születésére minden úgy lenne kész, ahogy megálmodtam, hogy akiknek megígértem pár dolog elkészítését azt megcsináljam. Már nincs olyan sok hátra, de szeretnék kedves partneremnek is egy csomagot összeállítani, addig, amíg nem tudok alkotni legyen mit felhasználnia. Ebből már 1-2 dolgot el is készítettem.
Úgy érzem van időm bőven, de mégsem, mert ahogy elreppennek a hetek az hihetetlen!
Ma befejezem minilány sapkáját (igaz van neki annyi, de egy muffinos csak kell neki is :D )
Habár a horgolt babasapikkal őszintén szólva bajban vagyok, mert miniknek egyszerűen nem tudom eltalálni. Hol kicsi, hol nagy, hát ez most centibe, akkora mekkorának kell lennie, de számomra olyan nagynak tűnik.
Majd látjuk :)

Sőt már karácsonyra is készülgetek lassan, hisz Novembertől nem igen lesz időm.

Szóval...



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése