Kórházi-szülőcsomag összeállítása

1 hónapom sincs a kiírt időpontig, már pár napja kimostam a ruhákat a kórházi csomagomhoz, de most Glamour napok alkalmával vásároltam be teljesen. Nem mindegy hogy lejön a -20% kedvezmény vagy sem.
Előtte hetekkel felmértem a terepet főként DM-be, hogy hol érdemesebb megvenni egyes dolgokat. Mi mennyibe kerül. Kis kuponjaim kikészítettem, összeírtam miből mennyi és mi kell.
Már 2. babánál könnyebb minden, tudom mit érdemes, milyen volt legelőször, mi volt hasznos és mi egyáltalán nem.
Így most mint 2. babáját váró anyuka írom le nektek az én saját tapasztalataimból kiindulva mit kell tartalmaznia annak a bizonyos kórházi csomagnak. Persze személyenként ez eltérő lehet, kinek mi válik be.
Itt egy alap kiinduló a Pocaklakó oldalról.

Íme a kórházi listám:
- IRATOK - ez egyértelmű mindenkinek szerintem mit kell vinni.
- 3 db hálóing - minden napra egy (használtat mindig hazaküldtem)
- szoptatós melltartó
-  bugyi - én nekem nem vállt be az eldobható így biztonság kedvéért 5 simát viszek. Tescoba vettem egy csomagba van 4db, célnak teljesen megfelel, nem bánom ha a kukába kerül azt sem
- hasleszorító - első szülésemkor nem vittem, jó lett volna, most vettem bugyit
- zoknik
- köntös



- törölköző - én 1et viszek kezdetnek, majd minden nap férjem hoz tisztát, koszosat küldöm haza, így volt a legpraktikusabb
- papucs - egy a fürdéshez egy pedig amibe nappal vagyok
- gátpárna (készülőben) - kár hogy nem volt, alig bírtam ülni
- tisztálkodási szerek:
* kis tusfürdő
* kis fogkrém
* fogkefe
* fésű
* esetleg ha hajmosás kell én betettem egy újságba kapott teszt sampont, pont egy alkalmas
* intim mosakodó
* intim törlőkendő
- fésű, hajgumi
- mellbimbó védő krém
- szülés utáni betét - én annó tenna lady extrát vettem, de túl rövidnek bizonyult, most olvastam a Chicco mammy betétről és ezt vettem. Árban ugyan ott van, sőt ebbe több van.
- melltartó betét
- melltisztító kendő (chicco márkájú)
- terhességi csíkok elleni krém, amit terhesség alatt használ a kismama azt is érdemes elvinni és utána is kenni
- zsebkenő
- WC papír
- nedves WC papír
- WC ülőkére papír
- általános fertőtlenítő spray - húúú ez nekem nagyon hiányzott annó, most leltem szuper! (DM)
- WC törlő kendő
- tejszaporító tea/ital/karamalz sör
-  Aloe first gátsebre
- sebhintőpor szintén a gátsebre
- mellszívó - annó nem volt, csak a kórházi ahova sor állt, utána szereztem be itthon egy Avent kézit és most beviszem!
- mellbimbóvédő - annó nem kellett, most még nem vettem, jó lenne, biztos ami biztos
- kényelmi eszközök:
* telefon, töltő
* fényképezőgép
* kispárnám :D
* papír, toll
* hajszárító, ha kell
* ennivaló, ásványvíz


 Remélem nem hagytam ki semmit, bármilyen kérdés van szívesen válaszolok. 1-2 dologról tettem be beszerzési helyet is ;)
És azt is remélem, hogy sok anyukának segítek eme listával!

És itt van az első "listám" mi kell a várandósság alatt, azt se hagyjátok ki ;)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése