Kismama póló DIY Halloweenre

Rengeteg Halloween kismama jelmez/felső kering a neten. Van ami egész morbid, van ami szerintem édes. Bár nálunk nem olyan elterjedt ez az ünnep még is egyre jobban rá vagyok kattanva. Ugye érződik most ez a blogon?
Jövőre tuti bulit is rendezek ;) Kedves barátok! Készüljetek! :D
Minap nagy szekrény rendezést tartottam és találtam egy hosszú felsőm, mely narancsos színű, de sajnos tavaly benne festettem és lett rajta 2 folt, ami nem jön ki. Itthonra jó felső lett...
Eszembe jutott, hogy nemrég láttam egy képet pinterest, ahol narancs pólóra kifaragott tök volt festve. Száj, orr szemek :)
Egyből tudtam, hogy megvan mi lesz a foltos felsőm sorsa ;)

 Filc anyagot vágtam ki majd varrtam rá a felsőre. Végén pedig egy Halloween szalagból masnit csináltam és varrtam fel, mert hát még is csajos legyen a felső :)

Valaki nem akar Halloween buliba elhívni?:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése