Pocakos-ultrahangos kép készítése

Következő ötletet egy kedves kismama ismerős mutatta még régebben, majd el is felejtettem, pedig nagyon
nagyon megtetszett.
Még elő is hívattam plusz képet a 11 hetes ultrahangból, mert azon már olyan baba kinézetű a kicsikénk, de még épp elfér egy kis gömb képen.
Minap épp délutáni sziesztámat töltöttem, mikor "újra szembe jött velem" a neten a kép.
Legegyszerűbb módja a jobb oldalon lévő képet lementeni, kivágni az üres fotót és oda beilleszteni a gépen lévő picibabánk képét.
Nekem nincs nyomtatóm csak ecsetem, így hát nem a legmodernebb technikát választottam az elkészítéséhez.
Kirajzoltam a képet, majd kivágtam. Vastag félfamentes lapot kifestettem(én szürke színt választottam, Léna babasarkába lesz így az Ő színvilágához igazodtam) megvártam, hogy megszáradjon, átrajzoltam a női alakot, majd azt lefestettem rózsaszínre. Ezután kivágtam kör alakba az UH képét kisbabánknak és ráragasztottam a pocakra. Ezután már csak képkeret hiányzott. Épp akadt itthon egy nagyon egyszerű üveg, ebbe került bele a kép.
Nagyon édesen feldobja az amúgy egyszerű, de csodás UH képet.
El tudom képzelni apukáknak ajándékba, vagy hűtőmágnesnek megcsinálni.


Elkészítenétek? 


Facebook oldalamon egy játékot hirdettem meg! Gyertek nézzétek meg! Játszatok!
http://www.facebook.com/photo.php?fbid=448162715292507&set=a.318711731570940.67218.318362081605905&type=1&theater

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése