Filc felhő készítése

Elég rég lementettem egy képet azt hiszem még Facebook láttam egy felhő, melyből esik az eső és minden
egyes esőcsepp színes.
Nemrég juttatta eszembe egyik ismerősöm, aki szintén újra megosztotta. Már akkor fel volt írva az elkészítendő "listámra". Minap kezembe került a lista mit kell megvalósítanom még szülés előtt és pont mellettem volt a dirib darabos filc anyag dobozom, gyors elkezdtem esőcseppeket kivágni.
Addig a nagylány édesen pakolgatta őket, számolta.
Először nagy felhőt akartam varrni, de rájöttem hogy fehér falon a fehér filc anyag nem mutat annyira jól, beleolvad. Aztán kiszabtam szürkéből, mivel minden rózsaszín szürke...de nem tetszett. Ekkor találtam egy fél csomag vattapamacsot és megálmodtam, hogy egy kartonpapírra ragasztom a pamacsokat és az lesz a felhőcske.
Kartonlapot kivágtam felhő formára, ráragasztottam a vattapamacsokat ragasztópisztollyal. Az esőcseppeket egy fehér fonalra ragasztottam, szintén ragasztópisztollyal.
Végén odaragasztottam a fonalat. Először a ragasztópisztollyal és végén egy nagy ragasztószalagot és tettem rá, hogy tuti el ne mozduljon.
Beszéljenek a képek:

Kicsit eltér a babaszoba színének a világától. De mindenképp szerettem volna valami nagyon színeset a pelenkázó oldalához. Nagylányom is annak idején mindig oldalt nézte pelenkázás közben az ajtón lévő élénk piros szíveket. A halvány színű zenélő körforgója meg nagyon nem érdekelte. 
Most csupasz fehér fal lesz ott és úgy döntöttem ez oda szuper lesz. Minél színesebb esőcseppeket akartam, hogy felkeltse érdeklődését.
Aztán majd megosztom a tapasztalatokat, hogy mennyire jött be neki :) és bízom benne, hogy eltereli figyelmét és nem fog minden egyes pelusozást-öltözést végig sírni.

2 megjegyzés:

  1. Ez a kép nekem is le volt mentve és a húgom meg is varrta! :)))) Nagyon szép lett a Tiéd!

    VálaszTörlés
  2. Az esőcseppek biztos, hogy jól cseperegnek? :D Nem piszkálódás... ;)

    VálaszTörlés