Zenélő körforgó DIY

A nagylánynak egy FP csidecsoda világítós mindent tudót vettünk. Nem szerette..így hamar túl is adtam rajta, olcsón, csak vigyék.
Most eldöntöttem nem fogok csidecsodákat keresgélni, megalkotom én neki.
Nem kell nagy kézügyesség hozzá, némi varrás tudás és filc anyag. Nah meg persze egy régi zenélő körforgó. Én 1000 Ft.-ért vettem egy bababörze oldalon...
Én buta nem készítettem saját képet, szerencse megleltem azt amivel hirdették.


Először is elkészítettem az 5 figurát. Maradtam a szürke-rózsaszín színnél és balerina vonalnál.
A bagoly szabásminta ITT található!
Az elefánt szabásmintája ITT található! 
A madárka szabásmintája ITT található! (képről másoltam le)
A bárány szabásmintája ITT található! (ezt is képről másoltam le)
A balerina szabásmintáját én készítettem, vagyis csak kiszabtam.

A varrásnál figyelembe vettem a súlyt. Mindegyik egyforma súlyú 1-1 gramm eltéréssel. Mindig mérlegre tettem mikor tömtem ki. A töltelék vatta.
Hogy eltűnjön a ragasztó matrica, le akartam kaparni, de esélytelennek tűnt, így kitaláltam, hogy készítek oda is valami takarót.
Így felül a felhúzóka kapott egy virágot, ami a kedvenc technikámmal készült :)

Remélem a kishölgynek is tetszeni fog.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése