Horgolt babatakaró készítése 3.0 muffin minta



Bejött a tavasz a meleg és masnis takarónk melegnek bizonyult. Gyors elkezdtem keresni takarómintákat, hogy horgoljak egyet "gyors". És akkor leltem eme képre:
Mikor megláttam el sem hittem, hogy ilyen minta létezik. Pont nekem találták ki :)
Először igen bonyolultnak tűnt, de nem az. Sőt! Nagyon hamar el is készültem vele.
A második sor után kezdett kirajzolódni a muffin alakok.



 Youtube-on leltem videót, nagyon szuperül mutatja, hogy kell meghorgolni.
Nekem majdnem 4db 10dkg-os akril fonalat használtam fel és fél fehéret a szélén lévő fodrozáshoz.

Fodorról videó:


2 megjegyzés:

  1. Jaj de szép!!! Rendelésre nem csinálsz? Vevőd lennék :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen. Jelenleg kicsi és mini mellett nem tudok csak minimálisat. Azzal is csúszok, ha nő mini kicsit akkor fogok :))))

      Törlés