Horgolt baglyos rágóka

Minilányom anyagmániás. Műanyag játékok nem igazán érdeklik, annál inkább a textil játékok, rágókák,
címkék! Sokszor elmosolyodunk rajta, hogy mindenen a címkét keresi és azt rágja. Nagyon édes. Nagy tesója ennyire sosem volt címke fanatikus.
Nagyon sok horgolt rágóka minta lelhető fel a neten. Kutyustól-muffinig minden megtalálható.
Youtube meg még annyi videó van az elkészítési módjukról.

Én fa karikás módszert választottam, növekvő fogacskáknak ez még szuperebb lesz :) reméljük ez is hozzá fog járulni ahhoz, hogy könnyebben kibújhassanak.

  • 3,5 horgolótűt használtam
  • horgolófonalat vettem
  • sima fa karika cm, nem tudom mennyi (lemérem ha valakit érdekel :)) hobby boltban lehet kapni, de én a kimaradt függönykarnis karikájáét használtam fel, pont olyan :)
  • vatelin
Először meghorgoltam ez alapján a baglyot:

Én készítettem hozzá szárnyat.
Szárnyakat úgy készítettem, mint a levelet. Persze kicsibe.



Majd jött a mini lábak, egy varázs hurkot (köszönöm Judit!) készítettem, abba 5 félpálca és kész is.

Jön a fa karika horgolása, így készül, szemléltetve videóval :)


Végén mindent összevarrunk. És vastag cérnával varrtam össze és vatelinnel töltöttem meg. Mosógépbe kimosható így, napon jól kiszárad utána.
Mivel sajnos nincs biztonsági szem a környéken sehol, így én szunyókáló baglyot készítettem :)



Remélem tetszett és elkészítitek, nem nehéz. Esti sorozatom alatt megvolt :) Így videókkal szemléltetve meg főként könnyű :)

3 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁá fejbe lőnek sem jut eszembe hogy varázs hurok, pedig horgoló barátnőm is kikérdeztem és ő is csak angolba tudja XD kösziiiiiiiiiiiii

      Törlés
  2. Épp angol mintát fordítok, úgyhogy séróból nyomtam a választ! :D Szivi! <3 :)

    VálaszTörlés