Baldachin tartó készítése/DIY

Az én gyerekkori álmom vált valóra a baldachinnal...mindig is ilyen ágyról álmodtam...olyan mint a mesékben.
Mikor Évinél megláttam Anna Lilla ágyát, szerelem volt első látásra! (azt hiszem sokan vagyunk így) Nagyon tetszett az ötlet, ahogy feltette, de hiába kutattam a megfelelő karnisért nem leletem különlegest és szépet.
Akkor pattant ki a fejemből, hogy egy sima karnisra ráragasztunk dísz stukkót, olyat amilyen van a mennyezetnél is. Férjem egyből díjazta az ötletem, főként, hogy ezt neki kell megvalósítani :P
A karnist nagymamám adta, mivel túl nagy volt levágtunk belőle 1m hosszúságnyit, ezt tette fel férjem.
Ezután jött a mókás rész, felragasztani a stukkót. Ragasztáshoz mester ragasztót használt.

Felkerült a végén a függöny és az álomfogó. Még szeretnék dekorációt rá, csak hát az alakulóban :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése