Ikea gyerekasztal átalakítás/ Ikea Hack

Tele az internet Ikea hack-al. Vagyis Ikeás bútorok átalakításával. Mikor kiszemeltem a nagylánynak az Ikea asztalát, már akkor tudtam, hogy le lesz egyszer festve, át lesz alakítva.

Kerestem az inspirációt hozzá, amikor az egyik kedvenc blogomba ráleltem az igazira.
Magával ragadott azonnal. el is határoztam, hogy a miénk fehér lesz és mivel a szoba kiegészítő színe a piros, én a lábait pirosra festem. 
Férjem festette le matt akril festékkel, mikor megszáradt én vettem kezelésbe piros akrillal.
Vonalzóval jelöltem be meddig tart a piros és festéshez való szalaggal ragasztottam le, hogy biztosan szép és egyenes legyen.
Íme a miénk, az "új" szobájába:

 Még mindig nincs kész! A papír megvan hozzá, csak pálcát és akasztót kell szerezzek hozzá. Ilyen lesz az asztal alatt:

 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése