Denevérek tojástartóból

Lázasan készülődünk a Halloweenre. Már tavaly is szerettem volna egy igazi beöltözős Halloween bulit, de
pocakosságom miatt elmaradt. Idén úgy döntöttünk, hogy rendezünk és összekötjük a kicsi lánykánk szülinapját vele, így a kis barátaival, barátainkkal egy Halloween bulival ünnepelünk. Persze nem félelmetesen, csak olyan cukisan :)

Mivel ovi első évét tapossuk a naggyal és betegség betegség hátán jön, így itthon van, főként "bezárva" így valamivel le kell kötni, még ha kis időre is..így kitaláltam, hogy valami olyan dekort keresek, melyben segíthet. Így leltem rá pinterest erre az ötletre.
Tojástartóból ki kell vágni 3 részt, megfesteni szemet ragasztani, madzagot kötni rá és kész, azért én tettem csajos masnit is 3ra :)


Készültök Halloweenre?


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése