Hamis krétatábla DIY

Már nagyon rég tudom, hogy kisebbik lánykánk szülinapjára krétatáblát fogok csinálni. Mivel havonta is táblára írom és azzal fotózom a növekedését....hát tapasztaltam, hogy lehetetlen egy mozgó kiscsajszit fotózni vele, mert letörli.

Meditáltam, majd arra jutottam, hogy fekete kartonlapból fogom készíteni és krétatollal (igen létezik ilyen, én csak most tudtam meg) írom meg. Igen ám, de vastag lett...végén elszaladtam a papírboltba és ott ajánlották a lakk filcet.
Egyszerűbb volt  a kivitelezés, mint gondoltam. Megterveztem lapra kb. mit hogy hova szeretnék, utána pedig fehér ceruzával felrajzoltam. Az hogy radíroztam és maradt kis elmosódás (ami bár szerintem csak élőbe látszik) az csak előnyé vált, olyan mintha letörölték volna előtte.
Végén kemény lapra ragasztottam és totálgyerekbiztos lett :)

Szüminapi fotókat ezúttal gimis osztálytársam és barátosném fotózta egy szupi kis oszitalis délután alkalmával :) Ezúttal is köszönjük :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése