Tablet/Telefon/E-book olvasó párna

"Igazán elhanyagoltam a blogot, el sem hiszem, hogy több mint 3 hónapja nem írtam ide...alkottam közbe azért, szépítgettem a lakást....de mentségemre legyen, hogy hatalmas új hobbit leltem magamnak, mely már úgy érzem átmegy függőségbe és a lányok is rengeteget betegek...jelenleg himlő van a porondon!
Mentségemre legyen az is, hogy a legkisebbikünk előszeretettel alszik (még mindig így 1,5 évesen) a hasamon...ilyenkor készült minden szeretettel :) hát most inkább csak olvasok....mert hogy 1,5-2 órát biztos heverészik rajtam... de újra késztetést érzek arra, hogy valamit csinálni kell így ma varrtam....méghozzá a Tabikának( Tabletem amin olvasok)."

Este mikor mindenki nyugovóra tér és semmi nincs a TV-ben(úgy érzem 3-4 hónapja sosincs), akkor nekikezdek olvasni...(szóval minden este).
MIágyunkban hason szeretek és a Tabot így elég kényelmetlenül fogom, tartom...igyekeztem kitámasztani a párnámmal, de az túl magas, széles stb...ha férjem megmozdul vele mozdul minden és le is dől a Tab...akkor ellapoz stb...nah egyszóval idegeimre ment már...és bár jó ideje megvan...az ötlet is...hogy varrjak egy párnát ami kitartja. Hasonlóképpen néz ki mint a babazsákfotel a felnőtteknek csak a Tab "ül-fekszik" rá.
Pineterest jó barátomat nézegetve rengeteg szabásmintát leltem...végül ma hozzáfogtam a legegyszerűbbhöz, amit még jómagam még jobban egyszerűsítettem.
Pofonegyszerű és 30 perc alatt kész volt. Ha van varrógépem (ami mindig rossz) akkor 5 perc lett volna...és ennek leghosszadalmasabb része a hungarocell golyóval való töltés lett volna.
Nah de kézzel varrva is tökéletes lett és már alig várom az estét!

Mi is kell hozzá?
* anyag (27x38cm téglalap)
*hungarocell golyó
*tű, cérna olló
*pár perc

 1. kivágjuk a 27x38cm téglalapot (én egy hálóingből szabtam ki amit sosem fogok használni, de megvettem mert MUFFINOS!)

2. ezután összehajtjuk fonákán és a szaggatott vonalak jelzését követve összevarrjuk. Kapunk egy kis zsákocskát.

 3. nehezen fogom ezt elmagyarázni, ott a kép inkább. Komolyan nem tudom, hogy hogyan is fogalmazzam meg.... 

4. kitömöm, végét bevarrom, úgy hogy háromszög legyen az egész.
 És úgy teszem rá Tabit, ahogy szeretném.
Az eredeti szabásminta ITT található. Annak a befejezés egy kicsit más, de ez így sokkal egyszerűbb szerintem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése