Szuperhős Barbie születésnapi dekorációk

Színes, Barbies. 
Ez volt ez idei születésnap. Már tavaly nagyon szerettem volna, hogy idén színes dekoráció legyen, de mivel már kívánságok vannak, nem csak anya dönt így nem volt biztos hogy az lesz. Kitartóan tavasz óta Szuperhős Barbies tortát akar a nagylány, így a dekor is színes lehetett.
 A dekoráció legegyszerűbb és tavaly is elkészített csíkokat ragasztottam egy fém karikára, majd lelógattam. Lufikat is kötélre kötöttük és kifeszítettem, így nagyon hangulatos lett, már csak égők kellettek volna rá és még este is élvezhettük volna a látványt.
Idén nagy sikert aratott a Barbie doboz. Egy nagy kartont kivágtam, lefestettem( sprayel) és ragasztottam rá Barbie márkát, olyan lett mintha a Barbie dobozába állnának.
Itt is fotóztuk a lányokat.
A kínáló asztal háttere nem más volt, mint becsomagolt cipős dobozok, melyre öntapadós fekete kockákat ragasztottam, ezek adták a "várost" és Szuperhős Barbiet is lelógattam, így repült a város felett.
Minden szívószálra, tálkára ragasztottam Barbiet.

Szórakozásképp idén is előkerült a bedobálós játék és nyomtattam Szuperhősös kifestőt.
Lányok Barbie cipőből készült nyakláncot kaptak.

De beszéljenek a képek, remélem inspirálóak.









UI: Bocsánat a sok ismétlésért, nehéz a Barbie szót mással helyettesíteni. :)

Jövőre is lenne elképzelésem pl. Hawai party, medencével, bár a 4 év alatt egyszer sem esett az eső(pedig születése napján vihar volt, hosszú meleg után), tehát ha én jövőre medencés bulit karok tuti leszakad az ég :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése