Lámpa DIY + egy kis szekrény átalakítás

Mióta telefonon fotózgatok csak( mert lusta vagyok a nagy gépet elővenni...) sosem lelem a képeket. Történetesen nincs meg az előtte fotó a lámpáról.
A lámpa testet egy turkálóba vettem 700 Ft volt. Sima matt akril festékkel festettem le. 4 rétegbe lett ilyen szép.
Maga a burát a Tescoba vettem kiárusított termékeknél leltem meg. Autók voltak rajta. Pont ehhez a testhez vettem, de a menet sokkal kisebb volt mint a bura :( de ügyes kezű férjem megoldotta.
Búra elkészítése nagyon könnyű volt, csak sok idő. Kellett hozzá több színű krepp papír és rengeteg ragasztó. Ragasztó pisztollyal csináltam, kezem is bánta de ez az igazán tartós. Papír csíkokat vágtam és azt kicsit fodrozva ragasztottam fel. Jó pár napba beletelt mire megcsináltam, hamar meguntam.
Ha előkerül az előtte fotó feltétlenül pótlom. 2000 kép közül ami a telefonomon van elég nehéz megtalálni.

Ez gyorsan ment, facebook oldalon meg is leltem a képet :)


Egész jól halad a szoba színesítése. 
A is komódja hirtelen felindulásból lett rózsaszín, egyenlőre csak az eleje. Mikor készítettem a szülinapra a dekorációt akkor hozta a festéket a férjem. Maradt egy kicsi belőle berohantam a lakába és kihoztam a fiókos tárolóját, gyors lefújtam. Áhhh tökéletes lett, persze nem volt már benne elég festék így venni kell, viszont még az állat tároló sincs lefestve és azt is ezzel  festékkel szeretném befejezni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése