Segítség Advent naptár megtöltésére

Hatalmas fejtörést okozott, hogy mi kerüljön az idei Advent naptára. 
És azt hiszem ez az első év, amikor igazán értékelni is fogja a nagyobbik lánykám.
Már várakozik, kérdez és készül a karácsonyra.
És azt hiszem az Advent naptárnak lesz értelme, 
mert fel fogja most már, hogy ha minden ajándék "elfogyott" itt a 
Jézuska.
Annak idején nem gondoltam arra, mikor elkészítettem a nagy fa advent naptárt, 
hogy bizony vita lesz abból, hogy ki teszi fel az aktuális napi díszt rá,
 meg természetesen elhordják folyamatosan, így idén újat készítettem, egyszerű WC papír gurigákból.
Guriga mérete meghatározza mi mindent lehet bele tenni és jó két napomba került, 
mire összeszedtem, de beszereztem. 
Már csak pár napot kell beletegyek,
 csak idő közben táppénzes lett a társaság és így nehéz készíteni.


Következők kerültek bele ( 2-4 éves kislány Advent naptárjába)
(fotón nem minden van fent)

  1. Jégvarázs hajcsattok 
  2. Sima hajcsattok
  3. Jégvarázs gyűrű
  4. Hajgumik
  5. Jégvarázs hajgumi
  6. Jégvarázs hajpánt
  7. Mikulás
  8. Kindertojás
  9. Mikulás marcipán
  10. Hóemberes hajgumi
  11. Dmbe kapható gyerek fürdőgolyó
  12. Dmbe kapható gyerek ajakbarzsam
  13. Dmbe kapható gyerek habfürdő
  14. Dörmi mackó
  15. Kifesthető fa muffin (dísznek)
  16. Cerbona szelet
  17. Dmbe kapható vitaminos szőlőcukor
  18. Forró csoki por
  19. Fogkrém
  20. Cumi
  21. Lufi
  22. Tea filter
  23. Mézeskalács díszítő
  24. Matrica

Ezek kerülnek bele idén. Jövőre szeretnék élményt is bele tenni, vagy olyasmit amit együtt csinálhatunk. Szerintem ezt még idén annyira nem értékelni. 
Sajnos. 
Bár lehet vári kéne addig, míg tud olvasni :) Az se lesz soká.

Remélem tudtam segíteni kicsit :) Nekem is elég nehéz volt összeszedni az ötleteket :)

Megpróbálom titokban lefotózni a naptárt is, és az is felkerül a blogba. Szerintem nagyon jó lett!

4 megjegyzés:

  1. Nalunk Attinak mar tokre bejottek az elmenyek. Rajzolva volt csomo sokszor azbap reggel mig reggelizett :P rakattant h kiszinezi oket este meg varta a progit. Ugyh targy alig volt edesseg semmi mert igy is annyi otlet lett h bele se fert. Volt csizmapucolas mikulaskor fenyovasar. Voltak extrabbak mint pl fenyvillamos meg mezeskalacsvaros. De volt forro csokizas adventi vasar nezes erdoben seta. Es persze sok lakasdkor keszulos tema pl hopihe festes (natur kivagatok voltak azt feherre),kepeslap gyartas,mezeskalacs sutes,stb. Tok jo volt mett is kellemes a hasznossal keszultunk az unnepekrr es legalabb nem alvasidoben kellett ilyesmivel bajlodnom ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jah az lemaradt h o ket es fel ;) ugyh jovore siman keszulhetsz ilyennel.

      Törlés
    2. Jah az lemaradt h o ket es fel ;) ugyh jovore siman keszulhetsz ilyennel.

      Törlés
    3. Jövőre biztos teszek, de sajna idén is végig betegek voltak decemberbe, így advent vásár is kimaradt mert lázasan fetrengtek itthon :(
      Pont jókor :(
      Tettem bele színezhető díszeket is végül, nagy nagyon éli a kreatív dolgokat, kicsit nem izgatta :(

      Törlés