Szürke-Rózsaszín gyerekszoba

Tavasz óta tervezem megírni ezt a bejegyzést, de mindig elmaradt a szoba fotózása, így elmaradt az is hogy közzétegyem. Pedig imádom és szerintem nagyon hangulatos és Lénás lett. Azt hiszem már a pocakomba eltaláltam hogy ő olyan kis bájos kisasszony lesz, csupa rózsaszín :)
A Léna szobája először a nővéréjé volt, akkor piros-fehér színek voltak az uralkodók. 
meg lehet nézni milyen volt Norina uralma alatt a szoba.
Tavaly nyáron költöztettük Lénát külön szobába. Nagylány megkapta a mi hálószobánkat a kisebb szoba, ami az övé volt lett Lénáé. Sajnos fejetlenség van a gépemen a képek között. Egy napom rámenne, hogy mappákba rendezzem, így nem találtam meg, milyen is volt tavaly a szoba. 
Egyetlen képem van
Léna babasarkáról a bejegyzés 
található meg.

Tavasszal voltunk vásárolni Pesten az Ikeába. Legfőbb oka, hogy elmentünk az volt, hogy a kiságyat lecseréljük "nagyágyra". Sikerült is megszerezni azt az ágyat amit kinéztem és azóta is nagy nagy "szerelem" imádom. (bár a kiságyat is megsirattam nagyon, azt is imádtam)
Minden bútorát lecseréltünk. Kistesó révén nagyon kevés játéka van, mivel egyáltalán nem érdekli a saját játékai, így kisebb tárolószekrényt vettünk és fiókos komódot.










 Nehogy azt higgyétek mindig ilyen szép rend van, mert NEM!!!!

Még jó pár dolgot szeretnék a szobájába, elsősorban egy szőnyegre vágyok. 
És egy szép ágytakaróra.
H&M HOME oldalán néztem ki szőnyegeket, ehhez hasonlóak. csak sajnos nem tudom élőben megnézni és tapasztalatokkal rendelkező ismerőseim sincsenek milyen.
Mennyire tartós, mosható vagy a foltokat hatásosan ki lehet e szedni?
Esetleg, ha van H&M szőnyeggel kapcsolatos tapasztalataitok ne féljetek megosztani velem!
Előre is köszönöm!

5 megjegyzés:

  1. Látni még én sem láttam élőben, de Blanka szobájába már én is szemezek eggyel, hogy kipaterolhassam a nyagyszülőktől kapott förmedvényt. :D Olyan szépek! És tényleg nagyon Lénis a szoba. <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha véletlen látnál, vagy vennétek kérlek írj, hogy milyen!!!! :)
      Köszi!

      Törlés
  2. Ha van ilyen szolj bemegyek megnezni ;) ott a home a melohelyem mellett eshat ooo beterek neha csak nezelodni is :P

    VálaszTörlés
  3. Ha van ilyen szolj bemegyek megnezni ;) ott a home a melohelyem mellett eshat ooo beterek neha csak nezelodni is :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A kis mázlista!!!
      Megköszönném, ha megnéznéd, milyen anyagúak és leírnád :D

      Törlés