Díszpárna mustra

Imádom a díszpárnákat.
Olyan, mint egy ruhatár az otthonunknak.
Minden évszakhoz, ünnephez  megvásárolhatjuk a megfelelő huzatot.
Persze a divat is változik, miért ne változna a lakberendezésben is?
Arra pedig igen csak sok pénz kellene, hogy otthonunkat a divatnak megfelelően "átöltöztessük" időközönként...mert példáúl pár éve meg volt őrülve az élénk színekért, akkoriban a díszpárnáink pirosak voltak és selyem anyagúak, aztán jött az éles váltás és beleszerettem a vintage stílusba, elkezdtem világosítani a lakást (először a falakkal), de mire oda jutotam, hogy párnákat is vásároljak, már megint más stílu tetszett... viszont a jól megválasztott textilekkel, ez esetben a huzatokkal máris divatosabbá, hangulatosabbá és otthonosabbá tehetjük a lakásunk. Egy egyszerű kanapét bármilyen stílussal felruházhatunk, csak a mgfelelő párnát kell megtaláljuk hozzá.
Persze ez sem olcsó mulatság, eddig nem is igen mertem költeni rá.
Sajnáltam a pénzt, mert olykor két-háromezer forintba is kerülhetnek a huzatok, persze akciókat, extra leárazásokat mindig figyelembe tartottam, így pár huzatot be is szereztem, elsősorban a nappaliba.
Téli párnáim voltak ezidáig, kötött mintás és egy karácsonyi.
Igen ám, de a tavasz-nyár-ősz kimaradt, ekkor sima barna színű párnát tettem ki, ami a kanapéhoz volt.
Nem igazán teremtett hangulatot.


Rengeteget "barangolok" ebay.
Függőségem határtalan, bármi eszembe jut, hogy szeretnék először ott nézem meg.
Természetesen díszpárna huzatokat is találtam és az áruk is sokkal olcsóbb, mint itthon az üzletekbe, vagy webshopokba, így már könnyebben vásárol be az ember akár évszaknak, ünnepnek megfelelően is.
Első körben a nappali kapott új huzatokat tavaszra és nyárra.
Szerettem volna pár alap párnát, amihez majd mindig lehet beújítani egy egy ünnepit, például húsvétkor valamilyen nyuszisat, vagy karácsonyos mintázatút.
A nappali színei a bézs, a barna és a fekete.
Így első sorban a mindig divatos fekete-fehér színű párnákat céloztam meg.

Alig vártam, hogy megérkezzenek.
Kicsit bátor voltam, mert egyből bevállaltam, hogy mind a négy párnámra megrendeltem a huzatokat, de nem bántam meg.
A minőségük is kiváló!


A parfüm mintázatú párna kivétel, nemrégiben kaptam ajándékba.
F&F home

Huzatok mintázata a most modern kereszt, chevron és nem maradhatott ki egy kis keep calm szövegű párna sem.


1041,- Ft




840,- Ft



885,- Ft

Mivel idén nagy divat a rózsaszín és a baba kék, e két színt próbáltam becsempészni a nappaliba.
Így esett választásomra a középső rózsaszínes párnahuzatra.



865,- Ft

Igen, az árakat jól látjátok! 
És ez nem minden, olyan csodás párnahuzatok vannak, hogy csak ámulok.

Már a kerti inspirációs bejegyzésembe írtam, hogy a teraszra milyen huzatokat szeretnék, de a hálóba is jó lenne pár.

Kedvenceim:






Összhatást imádom, már kinéztem az új karácsonyi huzatokat is, alig vááááárom. Persze a teraszra is meg kellene rendeljem, még sajna azt sem tettem meg.
Alig várom, hogy egyszer, ha majd gyermekeink iskolás korúak lesznek és lecseréljük  kanapét (melyen igen csak rajta van a két gyermek keze-nyoma...szó szerint) még több párnát vehessek.



Remélem tetszett a bejegyzés.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése