Glamour napok után, Joy napok előtt

Bár nem új dolog ez, azért még sokan vannak akik nem ismerik, vagy nem hisznek benne.

Persze az utóbbinak is van alapja én is jártam úgy ősszel,
 hogy a New Yorkerben kinézett sál,
 ami potom 1290.- Ft volt, ebből lejött a 20%-ék, majd itthon vettem észre, miután lekapartam a címkét
(mániám lekaparni ha van rá külön ragasztva és megnézni az eredeti árat) 
hogy az eredeti ár nem több, hanem KEVESEBB volt 990.-
 hahaha kösz New Yorker!
Ezen kívül felárazással nem találkoztam még.
(bár hallottam, hogy a Müller is hajlamos rá, érdemes odafigyelni)
A Tescoban az akciós ruhákból is lejön a 20%-ék, ami szuper, 
sőt van 20.000 Ft felett 2000 Ft kedvezmény is.
Én mindig ekkora időzítem a nagy bevásárlást, így biztosan meglesz a 20.000 Ft.
Ezen felül Club card pontokat is kaphatunk,
 és a Tescoban is van mindig valamilyen illatszer, testápoló, élelmiszer és műszaki cikk kupon 
a kedvenc ruházati és az F&F Home mellett.
Lányok ruháit általában a nagy leárazásokkor veszem a Tescoban,
 pl.
 tavasz végén leárazzák a téli-tavaszi ruhákat akkor vásárolok be őszre. 
Persze kell szezonba is pár dolog, 
de azt úgy időztem, hogy mindig Glamour/Joy napra essen.
Bár most nem nagyon találtam olyat, ami kellett volna a lányokra a Tescoba, (bízom benne Joy napokra lesz) 
de idén (azt hiszem először) KIK-ben is volt 20% Glamour kupon,
 ott annál inkább találtam farmert, szoknyát, rövidnadrágot rájuk.
Sajnos sok üzlet nem található meg kis városunkba, sőt megyénkbe sem, 
de így is megéri a magazin.
Legtöbbet a DM-be lehet spórolni,
 ahol rengeteg terméken 50% kedvezmény van.
 Én ilyenkor vásárolok magamnak sminktermékeket,
(amúgy teljes árat sajnálnám rá)
 megnéztem előtte az árakat, kínálatot mindig, itt nem voltak felárazva az árak.
Bár most csak pár dolgot vettem és ebből a Dettol szappan olcsóbb volt maga a DM akcióban,  közel 850 Ft.- volt/ Db,
 a SHE, Maybelline 50% kedvezménnyel volt kapható 
(nem mellesleg Baby lips ajakápoló abszolút kedvencé lett avatva nálam!), 
Vadenecum fogkrém a csajoknak meg talán 25% kedvezmény volt, 
azt sajnálom, hogy aznap annyira siettem, hogy az 50%-os fogkefékből nem vásároltam.
(sajnos Joy magazinba már nincs)

Mostani Glamour kuponok között rengeteg Rossmann is volt, ami eddig nem izgatott, mert nem jártam oda,
 de pl. Rimmel alapozómmal annyira jól jártam ott, 

hogy tényleg pontom összegért megvásárolhattam, 
sőt olcsóbb is volt a teljes ára, mint a DM-be.
(tehát nagyon érdemes kupon napok előtt körbenézni a boltokban)
Volt minden kozmetikai termékre 15% kedvezmény, 
kihasználva beújítottam Catrice termékekből, amit nagyon dicsérnek és 
WOW tényleg jók!
Korrektort és púdert vettem, nagyon meg vagyok elégedve vele!

Joy napok az elmúlt években mindig a Galmour után 1-2 héttel volt. 
Idén végre áttették májusra, aminek nagyon örülök, mert ilyenkor már nyári ruhák vannak és be lehet vásárolni a kislányoknak a Tescoba rövidnadrágból.
Bár sokkal kevesebb kupon van benne, meg kevesebb értelmes kupon is, de még mindig megéri.
Ha már csak az a pár DM 50% levásárolom, meg a Tescosakat felhasználom jó vagyok.
 (ezek nagyjából megegyeznek a Glamourral)
Amit mindenképpen be szeretnék a DM-ből szerezni a sokak által dicsért 
Garnier micellás vizet - 25% kedvezmény lesz rá, 
ha jól emlékszem most olyan 1600 Ft .

Maybelline termékek közül jó párra vágyom, de csak egy kuponom van 
(ha esetleg valaki megveszi nem használja fel és nem kell neki szívesen veszem, sőt adok helyette mást)
mindenképp szeretnék egy pirosítót, meseszép halvány rózsaszín árnyalatú, pont ilyet keresek.
most 1990 Ft és 50% kedvezmény van rá.
Bár egy Color Tattoonak is örülnék, vagy a Baby lipsnek, ezeket mind imádom.


(Rossmannba 40% Maybelline kupon lesz és ott még van 10% végösszegi így ugyan az, juhu már 2 kuponom van, az már más hogy ez is bezárt nálunk egy időre)
Joy.hu-n megtalálható, hogy milyen kuponok lesznek.
2016. Május 12-13-14
Nulladik nap a 11.-e lesz a DM-be.

Ezeken kívül nem nagyon találtam más jó kupont, 
aminek még örültem, hogy lesz a Praktikerben is 20% kedvezmény,
 ekkor akarok venni egy széket a vendégeimnek.
Még talán a LIDL esmara 20%-os kupon ér valamit benne, 
meg a Tally weijl.

Mivel anyuka vagyok és rohanok, vagy gyerekkel vagyok és nem tudok 100%-osan oda összpontosítani, 
így mindig felkészülök előtte (lelkiekben is) a vásárlásra.
Kivágom a kuponokat és rendszerezem üzlet szerint.
Eddig egy gémkapoccsal fogtam össze, 
de pár hete ebay találtam kupon tartót 
(mást is lehet persze tenni bele).
Nagyon megörültem, bár még ettől (sajnos) nem lesz annyi kuponom és nem leszek olyan profi,
 mint a TLC-n a Kupon zsonglőrök (sajnos ez nem Amerika),
 de már egy fokkal jobb, így mindig benne van a táskámba, 
nem nagy, nem nehéz, csak előkapom, kinyitom és 
VOILÁ ott is a kupon.
Nagyon szeretem, még címkézhető is.
Én már most kiszortíroztam a Joy napokra.


600Ft volt.
Lehet itthon is kapható már ilyen rendszerező, én nem találtam sehol még.

Némileg kuponfüggő vagyok, 
annak idején indítottam egy kuponokat bemutató blogot, 
de töröltem, mert azért sajnos kishazánkba nincs olyan sok lehetőség.
Mindig is motoszkál a fejembe, hogy olyan jó lenne bemutatni továbbra is a kuponozási lehetőségeket,
 ezért született meg ez a bejegyzés is.
Ha továbbra is szeretnétek, hogy megosszam kuponos tapasztalataim,
 vagy vásárlásaim, lehetőségeket, csak hagyjatok egy 
likeot.

Keressetek Facebook és Instagrammon is.

szép napot

2 megjegyzés: