Mesekocka DIY

Ismeritek a mesekockát? 
Ti játszottatok vele? 
Gyermeketeknek van?
Én imádtam, lányaim is szerették, míg egy el nem tűnt...így használhatatlan sajnos.
De kis pénzből készíthetünk magunknak saját mesekockát, sőt mi több ajándékba is lehet adni, 
saját fotónkkal, gyerekekével, kéz vagy láblenyomattal, de végtelenségig tudnám sorolni miket lehet tenni rá.
Anyák napjára készítettük a nagymamák kapták a lányoktól.

Mi kell hozzá?
Én 5x5 cm-es fa kockákat használtam, helyi kreatív hobbi boltban vásároltam, de ha van ügyes férj, vagy asztalos ismerős akkor vele is meg lehet csináltatni.
Kockák mellé szükség van még:
- akril festék
- nyomtatott fotó
- dekupázs ragasztó
- alkoholos filc
- ecset

5x5 mérethez elég volt négy kocka, tökéletes lett így.
Egyik oldalt befestettük és kézlenyomatuk került rá, és bár azt mondta anyukám ha megint láblenyomatos, kézlenyomatos ajándékot kap legközelebb ő is azt készít nekünk, 
ennek ellenére örült.
Egy kép került fel a lányokról és egy olyan amin én és anyukám vagyok.
Képeket dekupázs ragasztóval ragasztottam fel, csak alá kentem a ragasztóból mert elfogyott.
Egybe ragasztottam fel és a képet 10x15 méretbe nyomtattam ki.
Ragasztás után szikével elvágtam, így lett tökéletes az illesztése.
Került fel rá nagylányom írásával Mama felirat és én írtam fel több nyelven hogy anya, 
bár elrontották a vékony alkoholos filcem, a vastaggal nem sikerült szépre.




Ha igazi mesekockát szeretnénk készíteni nyomtassunk mesés képeket.
De fantáziánk szabadon szárnyalhat és 6in1 ajándékot készíthetünk belőle.

Gyertek facebook, mert hamarosan játékon indítok!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése