Nyári Jégvarázs születésnapi buli&Hamburger party

Nem szeretnék mentegetőzni, 
de nem volt sok időm mostanság a blogra.
Szülinapra készülni is alig tudtam,
 de azt hiszem minden a helyére került a végére és nagyon szép lett.
Persze, mint minden évben most is volt mit elfelejtettünk kitenni,
 idén a nagy nehezen beszerzett Jégvarázs pezsgő maradt bent a konyhába és a répás mártogatóst felejtettem el megcsinálni.
Sebaj még after partyra is sor került másnap a kimaradt hamburgerek miatt,
itt elfogyott.

Csomagolópapírokat, játékok dobozait, krepp papírt, műanyag poharakat használtam fel dekorációnak.
Tányért, terítőt, poharat, ami jégvarázsos a keresztmami hozta 
Londonból.


 Dry banana hippy hat
avagy
Happy birthday Anna
Frozen fever
 Szerencsénk volt, kis piacon aznap délelőtt 200ft.-/dbjáért ilyen csodás csokrot tudtam venni.


 Nyári Elza Jégvarázs ruha is elengedhetetlen volt.
Viszont annyira meleg volt aznap a lányok bikinibe buliztak.
Ruha linkje: ITT


 A buli helyszíne idén az éppen kész teraszunk.
I m Á d O m
Rengeteg a nyári Jégvarázs színeivel megegyező lufival dísztettem.
 Nasi pattogatott kukorica DIY oláf poharakból lehetett enni.
(húgom keze munkája)
 Frissítőt a házi limondé adta.
 Vízibombák-Hógolyók

-*-
Idén a vendégeket hamburgerrel lakattuk jól.
Késztettem egy kínáló asztalt, minden földi jóval.
 Hand made hamburgereket lehetett csinálni.





 Hambruger hús házi.
Nagyon kedves szomszédasszony gyúrta be nekünk.
Ezúton is köszönjük!
 Bucit nem engedték, hogy süssek ilyen melegbe.
Helyi pékségből rendeltem.


-*-
Elmaradhatatlan Frozen Fever torta.
Tortásmamának köszönjük!


Köszönöm hogy elolvastátok.
Remélem más Frozen mániával rendelkező kislány anyuka is inspirálódott a bejegyzésemből.

Inspirációs bejegyzésem:
Érhető el


1 megjegyzés:

  1. Olyan szuper lett a terasz! :)Meg persze a buli is igazán Szandis lett. ;-) Ügyi vagy!

    VálaszTörlés