Három nap * Két gyerek * Első nyaralás

Élmény beszámolós bejegyzés következik, méghozzá a "last minute" nyaralásunkról.
Igaz nem az első családi nyaralásunk, mert 3 éve ilyenkor voltunk, 
egy gyerekkel és pocakkal, 
de jöttek velünk a nagyszülők és tesóim is.
Így csak unatkoztam az árnyékba a Balaton parton.

Egy meleg júliusi nap úgy jött haza a férjem, hogy Ő nyaralni akar.
Persze azonnal összevesztünk,
 a mikor és hova témán...végül rábíztam, 
így Szilvásváradra mentünk.

Imádtam a nyaralás minden percét.
Bár kiderült, hogy a nagylány továbbra se bírja a hosszú utakat és, hogy jobb magunkkal vinni a tejet, 
mintsem vasárnap estefele keresni egy nyitott boltot.
Legnagyobb tanulság, hogy igen egy 5 éves nyitott minden szépségre, vagy hogy a másodszülöttek sokkal érettebbek üdülés terén is.


             Persze akkor nem működik az egyik kisvasút, mikor mi megyünk....


Felmásztunk két gyerekkel az Ősemberbarlangba! 
Lehetséges




A kedvenc!
K ü R t Ö s K a L á C s
Fagyi 


"Amikor gyermekünknek annyiszor mondják, hogy olyan vagy, int Aranyhaj és meglátja az egri minaretet...az Egri várból..."
Persze délután pont ott állsz meg a kocsival nem messze tőle...
I g E n
FELMENTÜNK
Büszke vagyok rá, persze lefele megesküdött mindenre, hogy most már hallgat rám, ha azt mondom nem neki való!




Megállapítottuk, hogy miért szeretnek Gyulára jönni, mert jó a strand.
Bár az egri is hasonló volt, de jó drága.


Mivel itt Békés megyébe hiánycikk, ide is eljöttünk
->



Poroszló kilátó!
Annyiba voltam a három nap alatt, hogy a tériszonyom is legyőztem. 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése