Halloween dekoráció DIY 2016

Szombaton elkapott a kreatív láz. 
Minden, ami mozdítható volt lefestettem feketére, na jó nem,
 de majdnem mindent.
Kitaláltam ebéd után, hogy dekorálunk a nagylánnyal, amíg kishúga alszik. Persze volt pár elkészítendő dolog is így elkezdtem a festésbe, viaszolásba stb...
Annyira régen alkottam, 
hogy teljesen elkapott a gépszíj.
Az eddigi mentett Pinjeim szedtem folyamatosan elő, meg kerestem újakat, hogy még miket csinálhatok.
Először is csodálatosan
(mármint nekem irtóra tetszik, pedig hiányzik a pókháló még)
 kidekoráltam a kandallót.


Persze jó pár dolog kellett még, 
így először csak egy kis üvegcsét töltöttem meg olajjal,
 bele tettem színezéket és csillámport, 
kész is lett a TOXIC.
Nem volt természetesen elég,
 pár csúnyácska dísztököt kifestette feketére.
Ezután jutott eszembe, hogy vannak régi tálcáim, lefestem az egyiket feketére és írtam rá.

Majd elkezdtem kutatni a karácsonyi dekorok között...
nem kellett volna, 
megtaláltam a gipszből öntött kezet,
 mely gyűrűtartó lett volna, csak vastag lett.
Persze ez is fekete lett a végére. (hatásosabb lenne, ha vér csorogna le róla..gyerekek miatt nem)
Miután még mindig nem bírta magammal, találtam egy  szuper ötletet. 
Gyógyszeres dobozra ragasztó pisztollyal írnak, kifestik feketére, majd bronz színű festéket kell rányomkodni.
Persze előtte két nappal dobtam ki...
DE! 
Mindent megtartok amúgy....találtam két kifogyott cleanser tartót.
Kész is!

Denevérek tavalyról maradtak és gyurmaragasztóval kerültek a falra!

És ha azt hiszitek vége, akkor tévedtek, mert a gyertyáim is feláldoztam a mécseseim oltárán...
Kész is a Halloween asztali dísz.


Munka közben pedig tökösnek öltözött almás pitét falatoztunk.

És ez nem minden, mert van amit még alkottam, átalakítottam, 
de az külön posztot érdemel.

1 megjegyzés:

  1. Hát ez brutál jó lett....engem is eltudna kapni a gépszíj, de így költözés előtt nem, majd jövőre....DE minden nagyon tetszik:D

    VálaszTörlés