Hogyan tovább?

Hónapok óta azon gondolkozom, hogy hogyan tovább?
Lassan tíz éve, hogy valamilyen blogot vezetek.
Alapvetően imádtam/om csinálni, de az utóbbi fél évben nem jött az ihlet.
Mióta dolgozom nincs időm kreatívkodni, persze szépül folyamatosan az otthonunk, 
de ezek nem olyan változások melyeket érdemes lenne megmutatni.
Blogolás mindig akkor ment a legjobban, amikor valami köré építettem, mint például a második babavárásom, a horgolás.
Az idei év nagyon más, mint a többi. 
Új hobbikba kezdtem, dolgozom, csajaim nevelgetem. 
Mind ezek mellett nagyon gyorsan telik az idő és mire  észbe kapok eltelt az első fél év.
Szégyen, nem szégyen a nagylány szülinapja témáját sem tudom,
 pedig ilyenkor már általában fejbe teljes készülődés van, lázba égek itt  blogon is.
Most is miközben írom kétségeim vannak,
 hogy mi legyen.
 Hogyan hol milyen formában és egyáltalán folytassam-e.
Legszívesebben belemerülnék egy kis Life(életmód) blogba.
Annak idején volt is ilyenem blogom, de sokan hátam mögött támadtak a kis városunkba(akkor még iskolába).
Menne-e úgy, hogy ne adjam ki teljesen magam.
 Lenne olvasóm?
Mi lenne, ha a mostanában általam érdekelt dolgokról írnék, 
mint az életmód váltás, gyerekkel kapcsolatos dolgok, dekor kozmetikumok, meg persze kis kert rendezés.
És mi legyen a név? 
Ez már nem lenne hozzám illő.
Lenne energiám? 
És idegzetem egy elrontott laptoppal írni?

3 megjegyzés:

  1. Szia! Szeretem az írásaid, mindig nézem, hogy van-e friss bejegyzés. Engem érdekelnének ezek a témák, főleg az életmódváltás!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Kedves vagy. érlelődnek bennem a témák ;)

      Törlés