Hamarosan Glamour napok - ilyen vidéken-

Minden évben kétszer eljön az a pillanat, amikor rohanok újságot venni.
Sokan hülyének néznek, sokan nevetnek rajtam és még többen vannak, akik úgy szintén alig várják, hogy kezükbe foghassák a Glamour kuponokat.
Persze tudom, vannak hátrányai is, egyre drágább az újság és sok üzlet mocskos mód felviszi az árait.
Itt vidéken, ahol Meki sincs és normális ruházati üzletek sem, pár dolog miatt érdemes megvenni az újságot.
- DM
- Rossmann
- Tesco
- KIK
- most lesz a Jysk-be is...
Ezeket szoktam felhasználni, okosan, mert hogy mindent megvegyek precíz listát kell írjak és most már arra is vetemedtem, 
hogy szétnézzek hol olcsóbb, hol jön le a legtöbb kedvezmény.
Az elmúlt években a DM-be volt a legtöbb kupon, most ez felcserélődött és egyre kevesebb van, viszont a Rossmannba egyre több és jobbak.
Plusz pont a Rossmannak, hogy az ingyen küld 10%-os kuponokat három havonta, így nem kell a pontokat gyűjteni a végösszeg kedvezményért.
Amihez elég sokat kell ott vásárolni, hogy 150 pontunk legyen egy végösszegi kedvezményhez.
Én ilyenkor vásárolok be minden kozmetikai és háztartásbeli termékeket, úgy hogy az kibírja az Őszi shopping napokig. 
Többé kevésbé sikerül, bár most elég sok minden fogyott el, így bátrabban fogok vásárolni például mosogatógép tablettát, mivel 50%-ék kedvezmény lesz rá. (rossmann - ennyire leakciózni mellékesen soha nem szokták és három márka termékeire lesz kupon)
Vagyok annyira mazoista is, hogy ha látok valamilyen szuper új dekor kozmetikumot kivárom és ekkor veszem meg.
Kész listát vezetek róla miket szeretnék kipróbálni, mik azok amiket újra veszek.
Jó pár olyan termék van, amit évek óta újra és újra vásárolok, mert annyira meg vagyok vele elégedve.
Úgyhogy most jöjjön pár tipp tőlem, őszintén, hogy miket érdemes megvásárolni, amik tutira beváltak, nem csak úgy rámondják, hogy " ezt vedd meg mert annyira jó hogy...." és közbe semmit sem ér. 
Mert sajna szoktam így járni, követek pár youtube beauty videóst, akik egekbe magasztalták a legújabb spirált és semmit se ér. 
Persze tudom azt is mások vagyunk, más válik be, de itt például nem azzal van bajom, hogy nem lesz szép a végeredmény, csak mellé az egész szemem úgy néz ki fél perc múlva, mint akinek bemostak, mert pillantok kettőt és összeken.
Szóval elmondják, hogy de "szííííp meg de jóóóó a finish és arról nem ír a fáma, hogy nemsokára a kípeden lesz az egíííísz......"

Jöjjön az újra vásárolom/nám listám:
1.
Nagy kedvencem a Loreal manga szempillaspirál...,
amit amúgy a Youtubernél láttam és hittem benne, hogy jó lesz és tényleg bevált. Most fogom harmadjára vásárolni, annyira sokat használom, hogy pont elég a következő kuponig.
Szuper szép pillákat csinál, dús és nagy lesz, nem kenődik, vizálló.
Szeretem a keféjét is mert belül dús a végére pedig elvékonyodik, így a kisebb pillákat is szépen ki lehet festeni.
Teljes áron nem vásároltam volna meg soha, így fél áron sem a legolcsóbb, de megéri.
(update: utolsó leheletnyi van benne és a keféjét is elhajlítottam, tipikus én vagyok, sebaj így is lehet még használni, csak pár napot kell kibírnia)

2.
Catrice camouflage korrektor... egy időbe a csapból is ez folyt.
Mindenki ezt használta, egekbe lett dicsérve.
Gondoltam próba cseresznye, miért ne 1200.- ft és lejön 25+10%-ék hát legyen veszek.
Életembe nem volt jó korrektorom. Tudjátok az a vacak Avonos rúzs alakút használtam, ami komolyan az ég világon semmit sem ért.
Miután kiképeztem magamat a használatából vásároltam egyet.
És WAO tényleg szuper!
Nem jön le, jól fed, jó a textúrája, lehet építeni ha brutál szem alatti karikáink vannak.
Imádom komolyan. Ha jól emlékszem most fogok venni harmadszor, ezt évente szoktam venni, ősszel beruháztam egy másik korrektorra, amit úgy szintén imádok, így most elegendő maradt ebbe....

3. Maybelline Anti-age korrektor....Úgy szintén sminkes videókban lettem rá figyelmes.
(igen sokat szoktam nézni szabad másodperceimbe ilyeneket, reggeli közbe stb...néha kicsit öregnek érzem magam, vagy csak anyának? a nézéséhez...de ez a jövő, ebbe élünk, nehogy már csak a gyerekek zombiskodjanak a Youtubera!)
...sokáig csak külföldön volt elérhető és tavaly jött be nálunk.
Kicsit féltem a vásárlásától, mert azt hittem ez is túl van sztárolva, de nagyon pozitívan csalódtam!
Minden napi sminkemhez ezt használom. Szuperül fed, külön szeretem a szivacsát amivel felviszem. Tartós és árban bár drágább, de kuponnal megéri!

4. Rimmel Kate Moss hármas arc paletta.... nem igen használtam bronzert jó ideig, csak pirosítót. Volt egy She bronzerem szerettem is, de valaki lenyúlta így vennem kellett egyet helyette. Akkor jött velem szembe ez a hármas paletta, ahol
nem csak bronzosító de még pirosító és highlighter is van(a kedvencem).
Nagyon highlighter fan lettem, így biztos voltam benne, ez fog a kosaramba menni!
Nekem a kettes kódú van meg, nagyon jó színű a bronz és a pirosító is, szépen fel lehet vinni, el lehet dolgozni, nagyon természetes és eddig ez illik a legjobban a bőrömhöz. A barnító része már nagyon fogy, úgyhogy ezt vagy újra vásárolom, vagy keresek valami nagyon hasonlót. Bár már öregszem és ragaszkodok a jól bevált termékekhez.
Viszont ami csalódás volt ebbe a palettába a highlighter. Kikeményedett és nem látom, amikor felviszem az arcomra. Bár ettől függetlenül megéri az árát. Jól emlékszem 2500.- Ft ebből lejön a 50%-ék (plusz végösszeg) jó kis árat kapunk.

5. Essence be unicorn highlighter... ahh nagy kedvenc!
Kicsit féltem, hogy ennyi színű és akkor az én fejem is színes lesz, de nem!!!!!
Nagyon szépen csillog, nem csillámos, azt nem szeretem.
Szinte minden nap teszek fel és még is sok van belőle.
Aki szuper és olcsó highlightert keres nagyon ajánlom. Még Müllerbe láttam, bár most jön a sellő változata, lehet elcsábulok rá!

Kis vidéki városunkba is egyre felkapottabb a Glamour napok és a kezdő nap reggelén elég sok emberrel lehet találkozni az üzletekbe, vagy sor áll ahol alapból nem szokott. Azért pár éve még nem volt így, rengeteg vendégemnek meséltem például róla és nem is tudták létezik ilyen.
Azért én a biztosra megyek és első nap reggel nyolckor ott vagyok a Rossmannba, most már ott kezdek, mivel ott van több kupon és jó sok háztartási tisztítószert tervezek vásárolni. Ezeket viszont viszik, mint a cukrot nem akarok lemaradni.
Igaz már kétféle bevásárló listát írtam, de újra tematikusan le fogom írni egy papírra megint.
Miután kész vagyok, megyek a DM, ahol sajnos eléggé megfogyatkoztak a kuponok, mint már említettem. Sőt dekor kozmetikai kuponokból is kevesebb van, viszont eddig a Bourjois termékekre max 20%-ék kedvezmény volt. Nem olcsó a termékei, de azt olvastam, hallottam jók. Viszont nem vettem még soha most 50%-ék kedvezmény lesz rá, így ki is néztem nyárra egy CC krémet.
DM-be sampont szeretnék vásárolni és talán a bio termékeiből is vásárolok, arra is van kupon.
Régebben, míg kicsik voltak a lányok csak a DM-be vásároltam, sokkal kedvezményesebb volt és több terméke. Manapság mindent megszűntet, nemrég láttam, hogy a baba program is megszűnik. Persze ott van a kedvezményes pár pontért kapható kuponok cserébe, de annyira cuki volt ez a program, sajnálom.
Én igen gyorsan lerendezem a drogériás köreimet.

 Ezután mindig betámadtam a Tescot, míg volt F&F home kupon és a lányoknak ott vásároltam ruhát a ruházati kuponnal. Plusz van mindig végösszeg kedvezményes kupon is persze meghatározott összegnél. De könnyű húszezer forintot elkölteni főként, ha az aktuális ruhatárat kell bevásárolni a gyereknek.
Viszont már nem vagyok megelégedve a nagyobb méretű lány ruhákkal, sőt itt annyira keveset is hoznak, hogy nincs értelme elmenni, mert van három, négy póló választék és kész is.
Persze bébi méret lenne, de nekem arra nincs szükségem. Azok irtó cukik.
Átmehetnék a másik városba a nagyobb Tescoba de ott alapból nagy a tömeg hétvégén és a "Tescostömeget" utálom a legjobban.
Szétnéztem már amúgy, hogy ruhákból mit lehetne venni akár magamnak is, de nem fogott most meg semmi, és az aktuális havi élelmiszer nagy bevásárlást sem ott tartom egy ideje így a végösszeg kupon is bukik szerintem. 
Én szerettem oda járni, de nagyon felvitték az áraik és a helyi boltjuk nem a legmegnyerőbb mostanában.

Másik városba található körülbelül húsz perc autó útra a center....ahol van pár ruházati üzlet melyet érdemes betámadni (szívem fáj, de H&M nincs...)
Én ruhát magamnak általában turkálókba veszek (ezt igen sikeresen űzöm)...de vannak alap darabok, melyeket vagy nem lelek, vagy ott nem olyan minőség már és kénytelen vagyok venni magamnak "teljes" áron, vagyis inkább kuponnal.
Ilyen volt ősszel egy bőrkabát amit a Tally-ba vettem. És szerencse de a Tally nem azok az üzletek közé tartozik, amelyik felárazza a termékeit ellenben a New Yorkerrel, akik igen. Felháborító volt amikor a sál 1200.- Ft lejön a 20%-ék, majd lekaparom az árcímkét(meg szoktam tenni ha plusza van rányomva, ez amolyan fétisem) és látom alapból 980.-Ft volt (FUCK)
Lehet nem minden ruhával van így, de akkor is felháborított!
Idén egy farmer kabátra vágyok nagyon, de nagyon és remélem kapok is olyat amilyen az álmom.

Ezen kívül a KIK-be szoktam menni, ahol az aktuális szezonnak megfelelő dekorokat szerzek be, vagy épp amire szükség van.
Már ki is néztem egy égősort a medencéhez, de biztos vagyok benne mire oda jut, hogy glamour már elfogy...de akkor se veszem meg annyiért! (kb. 1800.- FT)

És azt hiszem ezzel ki is lőttük a Galmour napokat.
Persze ha lenne Kika, meg Mcdonalds stb...sokkal több lehetőségem lenne... lehetne felutazni akár Budapest vagy csak a közelbe Szeged, Debrecen, de már voltunk és lehet hülye vagyok, de nekem olyan idegen érzés volt, úgy éreztem nem találok semmit amit akarok és a tömeg is zavart.
Lehet így már meg se éri az újság itt ahol a "madár se jár"?
De meeeeeg, mert az első smink terméknél visszajön már az ára, nem is beszélve a háztartási nagy bevásárlásról, ami közel fele annyiba lesz mint eredetileg.
Igyekszem csak fontos dolgokat megvenni amikre szükségünk van és, ha csak azokat vesszük nem lesz felesleges pénzköltés és valóban spórolunk.

Tavaly ősszel egy olyan terméket vettem, amit dicsértek és úgy voltam vele egye
fene beruházok 50+10% volt rá, alapból le volt akciózva így megérte megvenni.
Feleslegesen dobtam ki körülbelül 3400.- Ft-ot.
Ez a Veet trimmelő gép volt.
Nekem nem váltotta be a hozzá fűzött reményeim.
Pedig annyira akartam, mert a környezetem mindenki oda van érte!



Most nem szeretnék ilyen hibába bele esni, még egy smink termék ha pár száz forintra jön ki és ha nem jó hát nem, de azért ezen buktam egy keveset.

Azt hiszem ennyi...remélem tetszett a bejegyzés.
Én már nagyon várom a kész listámmal :)





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése