Az új instagram divat DIY

És hogy mi lenne az?
Hát egyértelműen a gyöngyös-köves ruhák.

Hónapok óta árassza el az instagrammot ez a divat, és most már tele vannak az üzletek is vele.
Számomra ez is olyan, mint tavaly a különböző rátétetekkel televarrt ruhák.
Mire megjött ebayről a cuki mintáim és elkészítettem a nadrágom, meg szétvasaltam a farmerkabátom.... hupsz már senki se hord olyat és nem is tetszik....
Akkor se rohantam el venni tízezerért rátétes farmert,
 idén sem szándékoztam a köves ruhák felvásárlását horribilis összegekért.

Így hát a legjobb megoldáshoz fordultam, ami olcsó és ultra divatos végeredményhez vezet, a kézügyességemhez és a türelmemhez.
Az utóbbiból rengeteg kell, na meg szabad idő és gyerekmentesség, mert tuti hogy megzavar, megijeszt és ezer fele fognak gurulni a kis gyöngyök.

Első ruha kivarrásához voltak itthon gyöngyeim és egy ritkán hordott farmerem. Egy még ritkább unatkozós pillanatomba fogtam és tele varrtam.
Ami először nem tűnt nagy ördöngösségnek, de hamar rájöttem, hogy mindegyiket egyesével kell felvarrni és jó erősen.
Szép lett a végeredmény, meg sem lehet mondani, hogy ez nem a butikól van. Amint nem esett a hó márciusba fel is avattam, 
igen ám....
De anyuka vagyok és ha feszítek az új menci rucimba, akkor is le kell térdelnem a gyerekhez, nekem jönnek a biciklivel, teszem be az autóba összerúg,
 így nem egy gyöngy pottyant le az első alkalommal...
holott többször át és egyesével elvarrtam.
Újabb praktikához folyamodtam, vásároltam egy textil ragasztót a hobby boltba és minden gyöngy alá nyomtam.

Száradás után beton biztos lett!


De ez nem volt elég...
Még mindig nagyon divat a szakadt ruha. 
(amit nagyon magaménak érzek és annó azt is készítettem házilag magamnak)
Mindezek által az egyik üzletbe "beleszerelmesedtem" egy több ezer forintos szakadt gyöngyös szoknyába, csak nagyon sajnáltam rá a kicsi pénzem... így előkerestem azt a szoknyám, amelyet a méretei miatt (túl hosszú)


hónapok óta árulok és nem akar elkelni, majd azon nyomba neki estem az ollóval meg a hústűvel.
Vágtam, téptem, húzogattam, majd egyenként felvarrtam, ragasztottam a gyöngyöket.



És voila (nem a pezsgő) kész a "fancy insta" szoknya!


Gyöngyök 350.- ft volt, ami nem csak erre a szoknyára került, melegítő nadrágra is varrtam belőle.
Ragasztó 350.- rengeteg van még belőle és még több mindenre felhasználhatom a későbbiekben is.
Szoknya adott volt. (annó kiakciózva 2500.- Ft-ért vehettem)
Azóta találtam ebay beüthető köveket.
(Túl türelmetlen vagyok heteket várni rá, így nm rendeltem. De azoknak akik türelmesebbek, mint jómagam, feljebb betettem a linket!)

Tehát, ha nektek is tetszik ez az új őrület, bátram ajánlom essetek neki egy megunt ruha darabotoknak.
Mert nem csak jó érzés, hogy egy régi ruhánkat újra hordhatjuk és magunk csináltuk, de a környezetünk is védjük ezzel.
És a legjobb teljesen egyedi lesz!
Na meg jó példa gyerekeinknek arra, hogy nem kell mindentől megválni, kidobni.
(mondja ezt az aki mindent elenged, hogy bevonzza az újat)

Nos ezért van az hogy órákig könyörgött a gyerek, hogy keressek neki egy rossz cipőt, amit kidekorálhat.
Imádom!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése