Halloween nálunk '19

Régi követőim tudják már, hogy évről évre jobban szeretjük a Halloweent.
Már, amikor ideköltöztünk 9 éve is vettem pár tökös őszi dekorációt és ajtódíszt, de az igazi első tökfaragásunk 8 éve volt, 
 kislányunk születése után.
Azok az ünnepek, amelyekre díszíteni lehet a házat engem elvarázsolnak.
Karácsony után számomra a Halloween, 
ahol lehet igazán a kretivitásom kamatoztatni,
 ahol érvényesülnek a fények és igazi ünnepi hangulata van.
Húsvétkor is díszítünk, de akkor már annyira kivágyik az ember a természetbe, annyira tavasz van a zsigereimben, (jobb esetben) hogy  ekkor már vágyok a kert szépítésére, díszítésére.
Igazán csak akkor kezdtünk el bulizni, ünnepelni, amikor a kisebbik csaj megérkezett hozzánk. 
November 2.-án van a születésnapja így a Halloween partyt összehoztuk az
 Ő ünneplésével is.
Mindig beöltözős baráti, ovis bulija van és a gyerekek imádják.
Persze mindig finoman díszítek, ami éppen a koruknak megfelelő, nem ijesztő.
Évről évre egyre "betegesebb" a dekor, ahogy nőnek, bátrabb vagyok.

Idén csodásan szép időnk van és annyira nehezen ment az őszre való átállás, 
 a Halloween dekorációt is később tettem ki, mint általában.
Sokat segített a Hygge című könyv, hogy hangolódjak a közelgő ünnepekre
 és én őszintén vágyom arra, hogy már essen az eső, legyen hűvösebb, érkezzen meg a nagybetűs 
Ősz.
Persze kaptunk már ízelítőt, mégis nem lehet úgy igazán megélni ezt az időszakot 25-30 fokban.
Nagy duzzogva egy hete előszedtem a Halloween dekorációim, 
ami már egész méretes dobozokká nőtte ki magát az évek alatt.


Nagyon jó kislány voltam, mert hogy új díszeket nem nagyon vettem most. 
A kedvencem, amit a férjemtől kaptam pár hete körülbelül tíz perces hiszti árán
 (ahh meg fogom bánni, hogy nem vettem meg, de 3000-ft, nem kell ugye? ahhh de olyan jó stb...) visszaküldött a Kikbe, hogy vegyem meg...
Az egy földbe szúrható csontváz,


másik pedig a Pepcoban vettem egy szellem volt. 


Itt meg is szerettem volna állni...
De egyik nap a pinterest láttam egy szuper ötletet.
Imádom a konyhában a karácsonyi ablak díszt, nagyon hamar kiteszem és nagyon sokáig ott van.
 Évek óta maradandó dekoráció nálunk és nagyon örültem, amikor láttam hasonlót, csak denevérekkel és boszikkal. 
Azonnal meg akartam valósítani.
És sikerült is, de nem volt fényem hozzá, így venni kellett. Szerencsére a Pepcoban mindig minden van olcsón. Be is szereztem hozzá az égősort.


Faágat az utca végén gyűjtöttük, majd kartonlapból vágtunk ki denevért, holdat, boszit stb.... fekete fonállal felrögzítettem a fára, erre került fel az égő, amit nem tudtam rendesen lefotózni.
Imádom és hangulatos.

Másik idei nagy kedvenc dekorációm a fürdős csontvázam.
Szintén piterest láttam és tudtam meg kell valósítsam.


A "kád" egy évekkel ezelőtt vásárolt csokigyűjtő kosár, ezt kitömtem vattával és fényeket, üveggömböt tettem bele.
TUDOM!
 Tudom, hogy van jó pár üveg gömböm, de egyetlen egyet találtam meg.
Pedig leszedtem a 4 nagy doboznyi és 4 kisebb doboznyi karácsonyi díszeket.
(ha valaki tudná hova tettem kérem jelezze! Köszönöm)
Csontvázat kistestvérem hozta Londonból, és már csak a törcsit kellett a koponyájára tenni, amit kemény 140 Ft-ért vettem a Tescoban.

Nappali kész is lett egy kis pókháló és pár elmúlt években beszerzett csecsebecsék kirakásával.
 





Ebédlő is kapott egy kis díszítést, a letter board-ot is kiraktam boszisan.



Végül a bejárati ajtónk is bepókhálósodott.


És jöjjön pár esti kép,
 hangulat a nappaliban....


...és az udvaron a csontunkkal.


Már csak az ablak dekoráció hiányzik, amelyet hétvégén szerettem volna elkészíteni, de elkirándultuk az időt.
Hétközben pedig munkálatok folynak az utcánkban, múlthéten pont előttünk voltak a gépek és a munkások. 
Őszintén nem szívesen álltam volna ki az ablakba.

Köszönöm hogy elolvastad!
Ha tetszett a bejegyzés keress meg
 Instagrammon Candicountryhome
 néven és kövess. 
Minden nap új bejegyzést igyekszem feltenni és hasznos infókkal ellátni a követőket highlightban.

Csodás őszi napokat kívánunk!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése