A nappali új képe

"Azt mondják jó dolgokhoz idő kell, de az igazán nagyszerű dolgok egy szempillantás alatt történnek." Miley Cyrus

És, úgy érzem, hogy ez valóban így van.
A most azonnal rögtön változtatni akarokból soha sem sült ki jó dolog vagy olyan, ami tartós és valóban tetszik.
Nálunk sosincs olyan, hogy kész a ház és hátra dőlünk, számunkra ez a hobbi, hogy mindig valamit alakítunk, felújítunk az otthonunkban.
Örömmel tölt el minket, hogy saját kezűleg készítjük el, amit tudunk. Általában a kisebb változás, valamilyen nagyobbat vonz maga után és ez most sem volt másképp. Most az első változásról szeretnék írni, ami egy szempillantás alatt történt meg és nem számítottam rá, de ez felülírt mindent.

A nappali 5 éve lett kész, ekkor festettünk utoljára itt és folyamatosan laktuk be, tettük otthonossá.
Nyáron szinte nem is használjuk, az életterünk a kert és a terasz. 
Viszont itt az őszi idő, bekuckólkodunk, filmezünk egyre többet vagyunk itt és ekkor lett szembetűnő, hogy a falak repedezettek és a televízió feletti üres rész is idegőrlően üres. 
Évek óta várok az ihletre.
Tehát film helyett a pinterest bújtam minden alkalommal, amikor oda néztem, mert nem hagyott nyugodni a dolog, hogy nem tudom mi legyen ott.
Tudni kell, hogy volt itt több kisebb kép is fent, majd próbálkoztam egy nagyobbal, de egyik ötlet sem nyerte el a tetszésem. A házunk belmagassága nem átlagos ezért van az, hogy nagy falfelületek maradnak a bútorok felett. Ezen a részen is ez a legnagyobb probléma. A szekrény nincs középen, a hangfalak miatt, és nagy üres felület van a mennyezet és a tv között.
Körülbelül egy éve vettem oda egy viszonylag nagyobbacska vásznat, hogy majd festek rá, de kicsi lett végül és az ötlet sem született meg a fejemben, hogy mit fessek.
Úgy voltam vele, hogy majd kialakul, lesz, ami lesz egyszer csak megálmodom.

Érdekesség, hogy ezt a részt nem is nagyon fotózom. 
Tavaly karácsonyi képet találtam csak.

Eldöntöttem már nyáron, hogy ha törik, ha szakad festés lesz a nappalibban. Szürke falakat gondoltam és a tv mögé valamilyen más színt vagy hatást festeni.
De még ennél az ötletnél sem éreztem azt, hogy az igazi lenne.
Tudjátok van az az érzés, amikor valami kipattan a fejetekből és úgy érzitek ez az, igen ez kell.
Nos, én itt a festéssel kapcsolatban  nem éreztem semmit, így halogatva lett... bele kezdtem másba.
Éppen kapartam a gyerekek előszobájában a tapétát, amikor megkeresett a Vászonkép Nyomda, hogy szívesen küldenének nekem egy képet. Nézzek szét az oldalukon, inspirálódjak.
Nagyon megörültem, hihetetlenül izgatott lettem és őszinte leszek azonnal a nappali tv fölötti rész jutott eszembe és ekkor jött az érzés.
Igen!
 Megvan amire vártam.
Első gondolatom a márvány hatású kép volt, és egy éve valószínű ezt is választottam volna, de kezd ellepni minket a zöld növények, és a komor fekete-fehér-szürke árnyalatokat igyekszem megtörni a nyers fenyővel és a zölddel. A márvány ridegsége nem illett volna szerintem már a növényekhez.

Nagyon segítőkészek voltak mindenben. Az oldalukon is sok kép és stílus közül lehet választani, ha nem valamilyen családi fotót szeretnénk csináltatni, mert azt is lehetséges.
 Ha lenne aktuális ˇrendesˇ fotó a kicsiny gyerekeimről biztosan azt választottam volna.
 De nincs, főként, hogy fotózásról hallani sem akarnak.
Viszont tudni kell rólunk, hogy imádjuk a hegyeket.
Mióta lakókocsival járunk nyaralni a kedvenc helyünk a Mátra. Itt mindig kipihenjük magunk, feltöltődve jövünk haza. Abban biztos voltam, hogy olyanra fog esni választásom, ami valamire emlékeztet, jó érzéssel tölt el és otthonosabbá teszi a nappalink.
 Így esett a választásom erre a képre:


Tökéletesen megfelelt, minden szempontomnak és amikor megláttam szerelem volt első látásra. (igen én tudok érezni így egy lakberendezési tárggyal)
Ezután bármilyen más képet néztem, nem tudta felülmúlni.


Ezután jött a kérdéses méret. Ebben hagyatkoztam a segítségükre. Nem akartam, hogy elvesszen a televízió fölött a nagy belmagasság miatt. Sokban segített az alkalmazás is az oldalukon, hogy el tudjam képzelni milyen lesz feltéve a  kép. Kipróbálhattam több kombinációt és méretet.
Először egy nagyobb téglalap formájú képre gondoltam, de az elég nevetségesen hatott volna, úgy tűnt, mintha két TV lenne egymás fölött.
Hosszas próbálgatás után végül ennél a hármas elrendezésnél döntöttem.
Nagyságához lemértük a szekrény és a mennyezet közötti távolságot, a bútor  hosszúságát is.
A magasság és a hossz is pontosan el lett találva.
Azt kell, hogy mondjam tökéletes lett.
Sokkal jobban szeretek itt lenni azóta, hogy fent a falon a kép.
Hihetetlen, hogy egy ilyen kis változás mekkora hatással lehet a nappali enteriőrjére.
Természetesen itt nem álltunk meg, alakítottunk mást is, szemfüles régi követőim ezt valószínű már észre is vették, de annak egy külön bejegyzést szentelek.


Ha nektek is van olyan  hely, ahova nem tudjátok mit tennétek, nagyon üres, bátran ajánlom az oldalt.
Inspirálódhattok, segítséget kérhettek és biztosan nem fogtok csalódni a végeredményben.
Maximálisan meg vagyok elégedve, bátran ajánlom Őket!

Az oldal jóvoltából most egy 10%-os kuponnal is meglephetlek titeket.
Használjátok: VKN-CCH


Jönnek az ünnepek, akár ajándékba is tökéletes lehet egy jó képet választani.










Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése