Fa tök készítése

Férjem, mikor bontotta a melléképületet lelkesen keresgéltem fa gerendák között. Nem értette minek kell nekem.
Mikor elmagyaráztam, hogy tökök lesznek belőle, akkor kinevetett. Nem tudta elképzelni. Általában ez van :) 
Este, amikor készen lettem velük megdicsért, hogy nagyon szépek és ma reggel, amikor a végső helyére tettem a fa tököket, csak annyit mondott. "ez kellett ide, meleggé teszi a nappalit".
Boldog vagyok, hogy ilyen jól sikerültek, mert szerintem nagyon. Pinterest van jó pár hasonló tök (wood pumpkin néven keressétek) lehet ott is szemezgetni.





4 megjegyzés:

  1. Ha egyszer lesz házam, ilyet szeretnék mint a tietek. A képekből tényleg átjön az otthoni melegség :)

    VálaszTörlés
  2. Én pedig a kandallót szeretném a párkánnyal. De a lámpások is tutik!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem nehéz elkészíteni csak gipszkarton!!! :)
      És milyen jó, hogy lehűlt a levegő fűthetünk is vele. Mindenkinek ajánlom, fel kéne íri receptre a nappaliba! :)

      Törlés