MOM tag

Kicsit rendhagyó téma következik.
Csilla megkeresett a Kicsi lány-nagy gardróbbal blog írója, hogy töltsek ki egy MOM tag-et.
Köszönöm a meghívást!
Nagyon megtetszett és hát miért is ne, nekiestem kitölteni.
Milyen is egy élet két kiscsajjal?


1. Hány gyereked van és mennyi idősek? 

Két kislányom van egy 4,5 éves és egy majdnem 2,5 éves.

2. Legbüszkébb és legfrusztrálóbb pillanatok szülőként? 

Rengeteg büszke pillanatot éltem már meg az elmúlt 4,5 évben. 
Minden egyes apró új dolog, amit megtanul, majd kamatoztatja a tudását büszkeséggel tölt el. 
Már vannak olyan nagy dolgok is, mint például a nagylány táncfellépései, melyen látom, hogy 4,5 évesen cukin eltáncolja azt, amit más kislány 6 évesen, majd idegenek dicsérik mellettem... 
akkor igen csak dagad a májam.
Legfrusztrálóbb, amikor nem tudom mi a bajuk, bár már tudnak beszélni, mégis mikor csak sírnak és sírnak...nem mondják, de találd ki...
Vagy amikor betegek és az érzés hogy ők szenvednek és bár igyekszem lázát, fájdalmát, köhögését csillapítani még is annyira frusztrál, hogy nem vehetem át :(

3. Hogyan fegyelmezel?

Húha, kényes téma. 
Sajnos mikor rohan a gyerek a gáztűzhelyhez és nyúlkál fel, vagy ütögeti a tv-t abban a pillanatban igen is elhangzik a "nem szabad és ne csináld"....
 mikor ezredszer elhangzik és ugyan úgy csinálja, akkor felemelem a hangom. 
Szebb lenne, ha nem lenne ilyen. 
Mily szép álmok :)
És most a kedvencem....hogy nem pakolnak el.
Hiába könyörgünk, semmi, így most az össze játékot elpakoltam.

4.Együtt alszol a gyerekkel?

Már kismamaságom előtt kijelentettem, hogy nem, nem én NEM fogok vele aludni!
Nagylánnyal szépen működött is, sőt ő nem is igényelte, pedig reggelente odatettük magunkhoz hétvégén, hogy hátha alszik még egy kicsit velünk,
 de nem,
 ezért keltünk hétkor akkor is.
A kicsi sok betegséget elkapott, fulladt, magas láza volt, így sokszor aludt köztünk.
Manapság már nem szereti, pedig jó néha kis meleg tappancsokkal az arcomba aludni :)

5.Melyik babafelszerelés a legszükségesebb dolog számodra?

Húha, már nem igen van ilyen, legtöbbet kinőttük. 
De pl. amennyire nem akartam légzésfigyelőt, annyira a kedvencem volt.
Vagy nagyon szerették a csajok a kádba tehető kis szivacsot, amin elfetrengtek fürdés közben, nekem sem kellett tartanom egyik kézzel másikkal meg fürdetni. 
Praktikus.
A babakocsinkat is imádtam, igen, a kicsi babakocsija volt életem legjobb vétele. Sajnos két hete eladtam és még mindig sírok utána :(

 6.Mi az a dolog amit megvásároltál a gyerek születése előtt de sohasem használtad?

A szoptatós párnát nem tudtam használni. 
Erre a célra kisajátítottam férjem kispárnáját.
Bébi biztonsági fültisztító pálcikát sem használtam soha, vagy babaolajat...vízhőmérő is felesleges, és a hintőpor is...biztos még millió eszembe jut, mire végigérek a bejegyzésnek.

7. Mindig is akartál gyereket? Hány gyereket szeretnél?

Igen, már kislányként is arról álmodtam, hogy fiatalon leszek anyuka. 
(ez most olyan királylányosan csöpögősen hangzott, de így volt :)) 
Emlékszem egyszer ötödik osztályban megálmodtam, 
hogy két fiam lesz, 
én erre is készültem fel, persze hogy két lány lett :) 
Két manó volt a terv, nem áll módunkban túlteljesíteni a tervezett létszámot. :)

8. Megváltozott e a kapcsolatod a pároddal a gyerek születése óta? Jobb vagy rosszabb lett?

Meg persze, kicsim megszólítás lecserélődött apára és a nap egyik legromantikusabb pillanata, amikor este egymás mellé fekszünk, végre csend van és összeér a lábunk, majd pár másodperc múlva alszunk. :)
Sajnos nehézkes dolog megoldani, hogy legyünk kettesbe is, de igyekszünk,
 nem gondolom, hogy olyan sokat változott volna a kapcsolatunk, csak meg kellett tanulni egy, majd két kiscsajjal az életet. 

9.Ketten töltött esték a pároddal? Milyen gyakran?

Ritkáááán, bár egyre sűrűbben. 
Végre mamák bevállalják, hogy lányok ott aludjanak, jó 3 évig ilyen nem igen volt, most már van és szuper. 
Persze ilyenkor nagyon hiányzik a hangzavar, itthon maradt szuszit szagolgatom és már reggel 7kor fent vagyok.
Havi rendszerességgel egy ilyen este minimum van.

10. Milyen a kapcsolatod a barátaiddal a gyerek születése óta? 

A barátaim már családosok, sőt általában egy időben is szültünk +,- pár hónap eltéréssel. 
Net, telefon, találkozás tartjuk a kapcsolatot non stop :)
Meg kell említenem, hogy a nagylánynak és egy fórumnak köszönhetően lett egy nagyon kedves netes barátnőm is, akivel azóta természetesen nem is egyszer találkoztunk már...sosem hittem volna, hogy ilyen van, de van! 

11. Álomnyaralás gyerekkel vagy nélküle?

Is-is, jó lenne, de gyerekekkel sem jutottunk el még eddig :(

12.  Hol vásárolsz a gyereknek?

Mindenhol!!!! 
Ruhát turkálóba szeretek legjobban, ooooo jó ég milyen kincsekre lehet ott lelni.
Egy a baj, ahogy nőnek úgy fogy a turkálóban az adott méretű ruhák, 
nagylányra alig lelek, 
mert ebben a korban igen csak elhasználódnak az oviban.

13.  Kedvenc mami smink és bőrápolási termékek?

Rákattantam a Naked palettára, IMÁDOM. 
S-he fekete vízálló szemceruza (annyira jó és tényleg vízhatlan, ha netán a csajok azt csenik el cicát rajzolni az arcukra, egy istenért nem tudjuk lemosni róluk, egyes sminklemosóval se :O).

Maybelline color tattooim is imádom!


14. Van e fülbevalója a gyereknek?

Igen, nagylány 4 hetesen a kicsi talán 3 hetesen kapta. 
Szúrták, nem lőtték.

15. Kád vagy zuhany? (mamánál és babánál is)

Kád, kád :) 

16.  Visszanyerted a szülés előtti súlyodat? 

Volt idő, amikor igen, de most egy ideje a +2, +3 kg tartom :( 

17. Elvárod, hogy a gyerek főiskolára menjen vagy döntsön maga?

Én nem jártam főiskolára, szerettem volna, de nem volt rá lehetőségem,
 persze szeretném, hogy tanuljon, de legfőképp azt csinálja amit Ő szeretne. 
Jó némi beleszólásom legyen :) 
Erőltetni nem akarok rájuk semmit.

18.  Úgy érzed mindent meg tudsz csinálni egy nap? (háztartás, szépségápolás, ügyintézés stb.) 

Húha, van hogy nem, két kicsivel nehezebb, főként hogy két korosztály is. Például soha többé hármasban nem fogok nagy bevásárlást csinálni SOHA! Jó max ha benő a fejük lágya és nem kezdenek el követelőzni, elszökni, elbújni, mindent a kocsiba pakolni, hisztizni, unatkozni, verekedni, veszekedni.....
De ha olyan van megvár a mosatlan és a postásnak minek fessem ki magam?
Van, hogy annyira jól megy minden, hogy a délutáni alvás közbe még olvasásra is jut idő, 
vaaagy utána mosogatok ;) az tényleg megvár :)

19. Szoktál edzeni? Mikor?

Van hogy elkezdem, de nem vagyok valami nagyon kitartó benne....zumba, futás...minden volt már...:)
Tervbe van most egy 30 napos kihívás.

20. Minden nap viselsz sminket? 

Nem. De! ezért imádom a műszempillám, olyan szép kereted ad a szememnek, kis púder és kész is a smink :)

21. Mindig megcsinálod a hajad vagy csak összefogod? 

Mióta gyerekem van kontyba viselem, ha megnő kicsit is nagyobbra a megszokottnál, már nem bírom elviselni leengedve. :(

22. Milyen gyakran van időd magadra? 

Délután, vagy este, ha nem vagyok fáradt.
Mint például most :)


Remélem tetszett ez a nem mindennapi bejegyzés. 
Köszönöm még egyszer Csillának a meghívást.
És egy igen friss fotó rólunk :)





1 megjegyzés:

  1. Nagyon aranyos bejegyzés lett, köszi hogy megcsináltad:) A csajok tündériek:)

    VálaszTörlés