Advent box készítése

Utóbbi években, mindig igyekeztem az aktuális trendnek megfelelő Adventi koszorút készíteni.
Már tavaly is népszerű volt a rose box alapján készült adventi doboz.
Én akkor ősszel beszereztem pár faszeletet, így azt csináltam meg adventi "koszorúnak", idén mindenképpen ezt a fajtát terveztem megcsinálni.
Idén jó párszor kaptam rose boxot és a dobozait gondosan eltettem, sőt a benne lévő oázist is.
A "recept" roppant egyszerű!
Válasszuk ki a szín stílust, amit szeretnénk a dobozunkba alkalmazni. 
Nekem idén a természetes föld színek azok.
Ennél a színnél akár lehet gyűjteni is terméseket  természetben, én is ragasztottam bele mini tobozt, de a kreatív hobbi boltban vásároltam kis zacskós terméseket hozzá. Egy egy ilyen zacskó körülbelül  100-150 Ft.-.
Nekem maradt tavalyról is, sosem használok el egy egésszel így gyűlik rendesen.

Doboz aljába oázis került, igaz ez vizes, nem a száraz tűző oázis, de ez volt benne, lényeg hogy az alja ki legyen tömve, legyen mire ragasztani.
Arra került ez a száraz növény, aminek nem tudom a nevét. (HELP)



Jöhetett a móka!
A gyertyákat beragasztottam (jobb lett volna tűzni, de nem volt gyertya tartóm), majd köré ragasztottam a terméseket.
Egyáltalán nem nehéz elkészíteni, csak össze vissza kell ragasztgatni, akinek rossz a kézügyessége is könnyen meg tudja csinálni és nagyon szép, divatos asztali díszt kapunk!


Remélem hasznosnak találtad a bejegyzést, bármilyen kérdésed van szívesen válaszolok!
Legyen karácsonyi hanglatban gazdag napotok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése