Glamour napoooooooook 2018

Bár már lassan vége a hétvégének, azért még mindig nem késő elindulni "kiglamourkodni" magunkat.
Szerettem volna ezt a bejegyzést megírni még szerdán, de annyira csodálatos az idő, hogy nem bírtam bent lenni a lakásba.

Nemrégiben született már egy bejegyzés, hogy miket érdemes venni.
És jelentem szerda reggel túl is estem a bevásárláson, amit nem mondanék akadály és baki mentesnek, de jó érzéssel töltött el, hogy sokat spóroltam!

Anya vagyok, így százszázalékosan biztos, ha valamire hetekkel előtte készülök, akkor valamelyik gyermekem beteg lesz.
Most sem lett másképp, hétfő este kijött az allergiás asztmája a nagylánynak, így az éjszakai nem alvások, a nappali köhögések miatt itthon maradt a hétre.
Mondanom se kell, hogy nem könnyű egy majdnem hét évessel shoppingolni.
Mert minden kell, most azonnal, de mikor megyünk már?


Együtt mentünk a Rossmannba, próbáltam bevonni a termékek keresésébe, kuponok fogásába stb.... nagyon cuki, mert tudta mik a kuponok és kérdezte is mennyit spóroltunk.

Nyitás után pár perccel értem oda és eléggé sokan voltak már kis városunk egyetlen üzletébe.
Persze nem is számítottam másra, mert évről évre egyre többen kuponoznak.
Meglepő volt hogy nem egy férfi rohangált a kuponokkal, telefonos segítséget kérve milyen arckrémet vegyen.
Sőt láttam olyat is ahol tucatjával vette a termékeket meg. Igazából nem értem minek 6 sarokcsiszoló....?
Viszont rettentően bosszantó, amikor nem vágják ki a kuponok és arra vár a kilométer hosszú sor, hogy egyesével kivágja az illető.
Annyira egyszerűn lehet rendezni, külön válogatni, szerintem átláthatóbb is ha lapozzuk.
Három részre osztottam mind két üzletnél.
Biztosan megveszem-Talán megveszem-Nem kell de hozom magammal
Jól bevált módszer nálam, hogy amit a kocsiba tettem, annak a kuponját a kis smink tartós fakba teszem a kocsiba.

Mindent sikerült megvásárolnunk. Próbáltam odafigyelni hol az olcsóbb Rossmann vagy DM, körülbelül sikerült is.
DM-be felejtettem el egy kupont odaadni, Domestosos, tehát körülbelül 300 Ft.- csesztem el.
A Bourjois kuponnal voltam úgy, hogy nem tudom mire felhasználni, jó és kecsegtető az az ötven százalék kedvezmény, de annyira drága és ismeretlenek a termékek, hogy fogalmam se volt mit vegyek.
Végén itthon jöttem rá, hogy kellene egy sötétebb púder, tesóm bourjois púderét már próbáltam, úgyhogy eldöntöttem veszek.
Így történt, hogy visszamentünk (gyermek nagy örömére)
másnap.


Nem apróztam el, tusfürdőből többet is vettem, hogy hónapokig elég legyen.
Dove sampont használok most, de nemsokára megyek megint keratinos hajegyenesítésre és találtam a Gliss kur samponjába keratinost, régebben ezt a márkát használtam, nagyon szerettem, úgyhogy most is vettem. 
Dettol kézmosó szappan utántöltő is féláron volt, így az sem maradhatott el.
Csajok fürdőjébe ez az érzékelős készülék van, állandóan olyan koszos volt a szappan adagoló, hogy beadtam a derekam, hiába drága.
Mindig többet veszek galmour napokkor így majdnem bírja őszig
Gyerekeknél megéri nagyon. 
Főként féláron.
(és most jutott eszembe vehettem volna új gép....egy karácsonyi mintázatú van nekik)
Sminktermékekből szerencsére minden volt, igaz a Catrice alapozót elfelejtettem, de a végén BB krémet vettem inkább nyárra.
 Alapól nem alapozom magam sokat, max buliba, egész napok kirándulás. Bár nyáron ezekre se nagyon, úgy érzem, mintha az arcom ilyenkor elnehezülne, és hogy folyik le rólam a smink, közbe nem. 
Csak izzadok.
Tervbe nem volt az Essence új sellős highlightere, de akkora highlighter mániába szenvedek, hogy ezt nem tudtam ott hagyni.
Főként mert a szivárványosból kiindulva szuper minőségű highlighteről beszélünk és az ára 1290.- Ft volt így abból lejött a 25+10%-ék hát jól jártam na!
Ez a Rossmannba vettem de valószínűsítem van a müllerbe is.
Végül is sikerült vennem bronzert és "szemöldök Spirált?" is.
Újra csak a Loreal manga szempillaspirált és a Maybelline korrektort (ezt sötétebb színbe vettem nyárra) vettem.
Régebben Loreal szemhéj tust használtam, de amit használtam megszűnt.
Nagyon fáj, mert szuper volt és tartós.
Most Maybellinet vettem, nagyon sok fenntartásom van vele szembe.
Volt már Rimmel tusom, az nem volt jó és számomra nagyon fontos, hogy ne folyjon el és szép fekete legyen. 
És a képről lemaradt, de a DM-be végül vettem még egy Rimmel stay matte gyönyörű pirosas rúzst.


És még nincs vége.
Mármint nincs már nagyon szükségünk semmire.
De a müllerbe biztosan elegyek holnap és veszek Lama-s WC papírt még.
Annyira cuki és szuper minőségű, mindenkinek ajánlom!
Én most betáraztam belőle, mint az amcsi kupon zsonglőrök, de nem elég...:)
Még egy hidratáló-ránctalanító krémre vágyok, mert vészesen jönnek elő.

Összességében sikeresnek érzem a drogéria körutunk.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése