Pár perces Pepco DIY kép

Volt itthon egy 750.- Ft-os Pepcos nagy méretű képkeretem.
Rajtam maradt, igazából nem vettem volna meg. De ha már van, kezdenem kellett valamit vele.
Nyomtatni akartam bele képet, de drágább lett volna a méret miatt, mint maga a képkert, így eszembe jutott hogy van trópusi levél mintás csomagolópapírom itthon, szintén Pepcoból.


Vágtam a papírból egy akkora darabot, mint a képkeret és beletettem.
Lehet írni rá akár Hello summer! feliratot is. 
Ezt most nem tettem, bár terveztem, hogy írok rá.

Az ebédlőben tettem ki a konzol asztalra.
Amin amúgy a gyertya és a mű tulipánon kívül minden pepcos.


Ha tetszett a bejegyzés, nyomj egy like-ot.
Ha pedig elkészítetted az ötletem alapján és megosztod instagrammon használd:
#kempfszandidiy

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése